    From: Łukasz Bromirski <w...@t...hell>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Pojawia się i znika - czyli Ircnet w TPSA
    Date: Sun, 19 Apr 2009 22:55:24 +0200
    <m...@i...localdomain> <gscbs8$ug3$1@polsl.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <gscsc3$98g$1@polsl.pl>
    <gscv4l$jfc$1@mx1.internetia.pl> <gsd3br$dc2$1@polsl.pl>
    <ubjz4isajz6y$.dlg@falcon.sloth.hell.pl> <gsdirb$gj9$1@news.onet.pl>
    <m...@f...sloth.hell.pl> <gsdphj$qkq$1@polsl.pl>
    <gsf2rq$cks$1@inews.gazeta.pl> <gsfgtd$pj3$1@polsl.pl>
    <gsfppr$9v6$1@inews.gazeta.pl> <k...@c...fuw.edu.pl>
    <gsfu88$3of$1@inews.gazeta.pl> <k...@c...fuw.edu.pl>
    <gsg0af$et4$1@inews.gazeta.pl> <k...@c...fuw.edu.pl>

    On 2009-04-19 22:29, Michal Jankowski wrote:

    > I z gimp.org też ktoś przyjdzie?

    Gdyby to nie było jakieś oficjalne spotkanie tylko na piwo... na
    przykład w ramach najbliższego CCC, to pewnie jakiś admin dałby się
    uprosić żeby przybyć i pogadać. Mylę się dramatycznie? Nie znam
    tam nikogo, ale myślę że ircopi znają się jakoś bardziej niż wcale.

    > Nawiasem mówiąc, pozwolę sobie pospekulować - otóż nie mam pojęcia,
    > może tam naprawdę jest kontroler botnetu. Ale obecność gimp.org w
    > czarnej dziurze i pozostawanie tam miesiącami może wg mnie świadczyć
    > tylko o jednym - tej czarnej listy nikt większy poza ampersandem nie
    > używa.

    To IMHO zależy skąd 'botnetowość' gimp.org się bierze - czy z faktu że
    (spekulując) 'obserwowano aktywność a teraz musi minąć trochę czasu',
    czy z faktu że (spekulując) faktycznie jest tam botnet, ale dostawca
    blacklist nie jest wcale zorientowany sieciowo tylko bardziej
    'aplikacyjnie'. Ale nie chcę spekulować :)

    > PS. A jakie piękne pole do insynuacji w stylu "konkurencja w
    > biznesie"... 8-)

    Konkurencja nie filtruje, albo filtruje, ale nic nie mówi - nawet
    tutaj. I teraz pytanie, czy to dobrze czy to źle. Ale konkurencja
    lubi też nie spać, fakt.

    --
    "Don't expect me to cry for all the | Łukasz Bromirski
    reasons you had to die" -- Kurt Cobain | http://lukasz.bromirski.net