eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePogrzeb i pozegnanie Griszy - informacje o kondukcie pogrzebowym! WAZNE › Re: Pogrzeb i pozegnanie Griszy - informacje o kondukcie pogrzebowym! WAZNE
    From: "suli" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pogrzeb i pozegnanie Griszy - informacje o kondukcie pogrzebowym! WAZNE
    Date: Wed, 12 Aug 2009 13:52:07 +0000 (UTC)

    > Suli napisze Wam informacje dotycz=B1ce kosztow organizacji wienca itd.

    Wieniec od środowiska 2oo ułoży osobiście i dostarczy na miejsce Ancia VFR750
    (vel Ż.D.). Zajmuje się ona tym zawodowo i profesjonalnie więc na pewno będzie
    wspaniały!

    Odnośnie kosztów, to ciężko jeszcze oszacować precyzyjnie. Myślę, że Ancia się
    wypowie w tym zakresie. Natomiast ja zobowiązałem się, że w piątek od 10 będę
    zbierał "co łaska" na okoliczność zwrotu kosztów za wspomniany wieniec właśnie.

    Ewentualna nadwyżka środków zostanie przeznaczona na wieczorne napoje.

    Gorąco zachęcam do dorzucenia swoich paru groszy na ww. cel.

    Piotr Sulima
    SULI
    FXDXT '03
    piotr.sulima@_NOSPAM_gmail.com