eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPogorszenie wartości liniowychRe: Pogorszenie warto?ci liniowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Mirek <i...@z...adres>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pogorszenie warto?ci liniowych
    Date: Thu, 16 Oct 2014 22:22:07 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <m1p9df$fjn$1@node2.news.atman.pl>
    References: <543fb099$0$18096$65785112@news.neostrada.pl>
    <2uckrc6rw7u1.1a7ai6ghgpcqm$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 195.43.85.195
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1413490927 15991 195.43.85.195 (16 Oct 2014 20:22:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Oct 2014 20:22:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.1.2
    In-Reply-To: <2uckrc6rw7u1.1a7ai6ghgpcqm$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:672771
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16.10.2014 14:39, Jacek Maciejewski wrote:

    > Na logikę - cokolwiek się dzieje z linią należy sprawdzać w miejscu odbioru
    > :)
    >
    Co nie znaczy, że sprawdzenie nie można tego sprawdzić na centrali czy
    gdziekolwiek indziej - jest przecież kanał zwrotny.

    Nie będę robił reklamy, ale kiedyś chciałem rozwiązać jeden problem z
    ADSL-em. Na szczęście było to u klienta biznesowego - nie było więc
    problemów z dodzwonieniem się na infolinię (mimo całkiem nieroboczej
    pory), gdzie bardzo miła i kompetentna _pani_ sprawdziła mi wszelkie
    parametry linii. Najpierw poprosiła o odłączenie modemu, po chwili
    podała długość linii, pojemność, upływność do ziemi, następnie po
    podłączeniu modemu - parametry połączenia. Piszę o tym dlatego, że
    niedawno chciałem "naprawić" telefon (innego operatora) jednemu
    znajomemu - wyglądało to na zwarcie, gdyż po odłączeniu aparatu na
    gniazdku było około 5V. To samo w puszce na ścianie domu. Zadzwoniłem na
    infolinię - odebrał bardzo niekompetentny pan, który twierdził, że nic
    sprawdzić się nie da i powtarzał tylko w kółko że muszą wysłać technika.
    Czy to możliwe, że współczesne centrale nie mają takich możliwości?

    --
    Mirek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: