  • 1. Data: 2011-06-10 07:59:37
    Temat: Re: Pogadać z komórką
    Od: Mateusz Klatecki <m...@k...net>

    W mojej nokii 5230 bez problemu działają komendy AT

  • 2. Data: 2011-06-16 08:26:21
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-06-10 09:59 Mateusz Klatecki napisał(a):

    > W mojej nokii 5230 bez problemu działają komendy AT

    Jasne. A jak się z nią łączysz? Przez USB czy BT?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2011-06-23 21:31:15
    Od: "Zbyszekkk" <z...@M...onet.pl>

    > Jasne. A jak się z nią łączysz? Przez USB czy BT?
    >
    > --
    > Adam Dybkowski
    > http://dybkowski.net/

    Dzięki wszystkim za porady. Coś z tego wybiorę - pewnie modem GSM z RS232 i
    napiszę w asemblerze kilka linijek na AVRa.
    Zbyszek W

  • 4. Data: 2011-06-23 21:50:19
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 23.06.2011 23:31, Zbyszekkk pisze:
    > Dzięki wszystkim za porady. Coś z tego wybiorę - pewnie modem GSM z
    > RS232 i napiszę w asemblerze kilka linijek na AVRa.

    Dlaczego w asemblerze?

    Michoo

  • 5. Data: 2011-06-25 14:39:18
    Od: "Zbyszekkk" <z...@M...onet.pl>

    > Dlaczego w asemblerze?

    Bo tylko asemblera zmnam i nie wiem czy jest się sens uczyć języków wyższego
    poziomu.
    Zbyszek