  • 1. Data: 2016-03-23 04:00:37
    Temat: Podwójny stan oleju
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Od jakiegoś czasu zauważyłem ze na bagnecie mam po jednej stronie inny stan
    oleju jak po jego drugiej stronie.
    Czym to jest spowodowane i przede wszystkim ktory stan jest prawdziwy?

    Pacjent to diesel, fiatowski diesel 2.0 z 2012 roku. Olej jakis syntetyk
    niskosadzowy 3T jeżeli to ma znaczenie.

  • 2. Data: 2016-03-23 06:35:00
    Temat: Re: Podwójny stan oleju
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Od jakiegoś czasu zauważyłem ze na bagnecie mam po jednej stronie
    > inny stan oleju jak po jego drugiej stronie.
    > Czym to jest spowodowane i przede wszystkim ktory stan jest
    > prawdziwy?

    Ten niższy.

    Nawarstwia się przy wyciąganiu o ściankę rurki. Może odma niedomaga?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-03-23 10:01:20
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Nawarstwia się przy wyciąganiu o ściankę rurki. Może odma niedomaga?
    takie cos: Oil catch tank - zakupic i zapodac mu.
    bedzie widac po 'chwili' czy odma pluje...
    po forach czytalem same pochwaly...

  • 4. Data: 2016-03-23 13:33:23
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > takie cos: Oil catch tank - zakupic i zapodac mu.
    > bedzie widac po 'chwili' czy odma pluje...
    > po forach czytalem same pochwaly...

    Coś niedokładnie czytałeś te fora...

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=686560&s
    id=3b22f07b993f8e67b4642c3cf5b5eb6c

    Wiwo

  • 5. Data: 2016-03-23 14:06:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 23 marca 2016 13:33:35 UTC+1 użytkownik Wiwo napisał:
    > Coś niedokładnie czytałeś te fora...

    Ja nie cudowałem z jakimiś wynalazkami metalowymi tylko
    kupiłem gotowy separator oleju do Lublina i zamontowałem
    w Octavii, przejechałem z tym prawie 100 tys. km i nie było
    żadnego problemu.

    L.