  • Data: 2014-03-28 15:53:44
    Temat: Re: Podtrzymanie chwilowego przycisku 220V na 5-10 sekund
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    > To co opisujesz przy bramie, to mi wygląda na zworę elektromagnetyczną,
    > czyli taki elektromagnes trzymający stalową sztabkę.

    A tu więcej:

    http://sklep-ecsystem.pl/zwora-elektromagnetyczna-30
    0u.html
    http://www.miwiurmet.com.pl/automatyka_katalog_produ
    ktow-zwory_elektromagnetyczne-zwora_elektromagnetycz
    na_280_kg,-,gr,187_988_990,pr,14983.html

    W sumie ciekawe, jak to jest z tą nośnością. Niby 300 kg, ale ile
    w impulsie może dać z siebie człowiek, powiedzmy 100 kg, rzucający
    się na drzwi?

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/