  • Data: 2014-03-27 12:56:13
    Temat: Re: Podtrzymanie chwilowego przycisku 220V na 5-10 sekund
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnlj83i2.i8r.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > No bo ten, zdaje się, ma inne zadanie -- rozwierać, gdy zbyt długo
    > bzyczy. Pisałem "z teoretycznego punktu wiedzenia", i tak to by mogło
    > działać, gdyby zadaniem była emulacja przycisku zafajdanego farbą
    > (lub olejem).

    No właśnie nie, bo piszą wyraźnie "delayed break", a więc opóźnione
    wyłączenie...

    > Pierwszy strzał z biodra guglownicą --
    > http://www.elvision.pl/gfx/W2-W0.pdf
    > Regulacja czasu od 1 sekundy do 9 godzin z dokładnością do 1 sekundy.

    Bardzo fajne to urządzonko... Z tym że jak rygiel podłączę do wyjścia na
    wentylator to rygiel będzie się włączał z opóźnieniem "1", minimum
    1 sekunda a wyłączał z opóźnieniem "2" - bardziej pasować będzie tu
    ten jednokanałowy wyłącznik czasowy: http://www.elvision.pl/gfx/W1-A0.pdf

    Gdzie to kupię w Krakowie i ile kosztuje? Sklep producenta niestety
    nie działa: "Z powodu modernizacji projektowej sterowników sprzedaż
    bezpośrednia zostaje zawieszona na czas kilku miesięcy. Sklep internetowy
    zostanie ponownie uruchomiony po wprowadzeniu nowych serii sterowników."