  • Data: 2014-07-27 00:08:01
    Temat: Re: Podstawy elektroniki - glupie pytanie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan A.L napisał:

    > Jeszcze byla taka ksiazka o Pytalskim i Madralskim... Czemu tej nie
    > polecasz?...

    O tak, świetna pozycja! Przekład z francuskiego, autora (ani tłumacza)
    nie pomnę. Francuski koloryt został. Miałem. Pożyczyłem jednemu takiemu,
    co wyemigrował do Ameryki. Więc przepadło. Poza tym to nie była jedna
    książka, tylko cała seria. Pierwsza, podstawowa, miała tytuł bodajże
    "Elektronika -- ależ to bardzo proste!". Była jeszcze o telewizji i może
    o czymś jeszcze.

    --
    Jarek