-
Data: 2013-04-18 18:11:17
Temat: Re: Podpis cyfrowy większej ilości podmiotów
Od: 3d <d...@...niebie> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W ciemnym zaułku dnia Thu, 18 Apr 2013 17:36:02 +0200, bartekltg
<b...@g...com> wymamrotal:
> Korzysta z jakiś grubych bibliotek chyba intela (IMK), więc
> podejrzewam, że jest bardzo blisko optymalnej prędkości.
Hej, jako koleś z backoffice powiem: tak to się sprzedaje, dokładnie
tak jak "340 ray szybsze". Jasne, spora część jest optymalna.
> Fraktalem jest _brzeg_ zbioru mandelbrota. Duże obszary z dala od
> brzegu zachowują się dobrze, a i brzeg nie jest w żadnym razie gęsty
> na dużych obszarach. Mówiąc po ludzku, w większości przypadków
> jak w x było zielono, to piksel obok też będzie zielono.
Ok, zbiór, algebra, obrazki. To jest podłoże do stwierdzenia, że
liczby iteracji są zbliżone lokalnie w części powierzchni. Gdyby
to oszacować jeszcze rozsądnie.
> Zresztą, popatrz na rysunki, bo to można z rysunków wywnioskować.
Dokładnie.
> Nadal nie rozumiesz. Nie oszukują na GPU. Oszukują w rozwiązaniu
> wzorcowym podając byle jakie.
No a czego się spodziewać po x razy szybciej na gpu, gdzie "gpu"
oznacza kartę od wbudowanych i z ram cpu do entuzjastycznych?
Miło że dostrzegasz ideę, ale na blogach tego typu ogranicza się
detale i "popularyzuje", czyli upraszcza. Jakbyś tego nie wiedział
załóz rozsądnego bloga.
> Na stronie sprzętowej się nie znam. Chodziło mi o sprawy
> geometryczne. JAk chcesz, mogę policzyć, ile strat jest
> przy jakich prostokątach, ale to wieczorem, bo muszę znikać;)
O, no to właśnie.
> Nie bardzo rozumiem, o co dokładnie prosisz:( Chyba się zgubiłem.
Policz.
> Optymalne wartości czego? Rozmiaru bloku liczonego na raz?
Tak. I strat przepustowości, żeby precyzyjnie odpowiedzieć,
jaką wydajność będzie miał algorytm. To jedno i to samo,
pewnie trzeba szacować.
--
3d
Następne wpisy z tego wątku
- 18.04.13 22:58 3d
- 18.04.13 23:05 3d
- 19.04.13 20:54 M.M.
- 19.04.13 21:43 firr kenobi
- 20.04.13 09:43 M.M.
- 21.04.13 17:58 Edek
- 21.04.13 19:31 Edek
- 22.04.13 01:26 3d
- 23.04.13 12:13 M.M.
- 23.04.13 20:54 Edek
- 27.04.13 22:08 M.M.
Najnowsze wątki z tej grupy
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-28 droga laweta
- 2024-11-28 Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- 2024-11-28 skąd się biorą tacy debile?
- 2024-11-28 JDG i utylizacja sprzetu
- 2024-11-27 Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- 2024-11-28 Katowice => Technical Artist <=
- 2024-11-28 Katowice => Technical Artist <=
- 2024-11-28 Bydgoszcz => QA Engineer <=