  • Data: 2016-12-11 22:25:49
    Temat: Re: Podnośnik "żaba" do osobówki jakiś niedrogi...
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-11 o 21:26, Irokez pisze:

    > Jest, w Lagunie to jest porażka lewarka (taki półtrapez). w Ave trapez
    > się rozleciał i nowy kupiłem ale przy trzecim kole też już jęczy, w
    > Focusie się właśnie rozpadł :)

    W sumie trochę dziwne, że takie badziewie, ale tak prawdę mówiąc
    nie testowałem swoich podnośników. W przedostatnim aucie miałem
    dwa kapcie na 260tys a w ostatnim żadnego na 140 tys
    więc lewarka nie testowałem. Naprawdę dają takie g... teraz?

    PS
    Taki z zaporożca ojciec sobie zachował, to czołg nim można podnieść.