eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPodnośnik koszowy - obwód awaryjnyRe: Podnośnik koszowy - obwód awaryjny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
    news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!p
    eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Subject: Re: Podnośnik koszowy - obwód awaryjny
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <61549eb4$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2lg77vh8do0$.16hquerp6e4oa$.dlg@40tude.net>
    From: Mirek <m...@n...dev>
    Date: Wed, 29 Sep 2021 21:16:00 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.13.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <l2lg77vh8do0$.16hquerp6e4oa$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl-PL
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <6154bb70$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.217.141.33
    X-Trace: 1632942960 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 520 178.217.141.33:39886
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1953
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:767503
    [ ukryj nagłówki ]

    On 29.09.2021 19:48, J.F wrote:

    > A pracuje ten agregat normalnie, czy nie pracuje ?

    Pracuje aż za normalnie. Jest o połowę mniejszy, ale prędkość
    podnoszenia / opuszczania podobna, tylko dźwięk inny.


    > Ale moze to sterowanie tak duzo nie bierze,

    nie ważne ile bierze - to tylko odsuwa efekt w czasie.

    > albo przewidziano
    > rownolegle ladowanie ... lub ktos zgubil oryginalna ladowarke ..
    >

    Ładowarka sieciowa jest na pokładzie - ładuje całą baterię 48V.
    Jest też silnik spalinowy z alternatorem 48V 100A.
    Żadnego równoległego ładowania nie ma, ani możliwości zamiany miejscami
    baterii.


    Już pal licho sterowanie z 24 - względy ekonomiczne i polepszenie
    sprzedaży akumulatorów, ale obwód bezpieczeństwa nie daje mi spokoju.
    Przecież to ma za zadanie sprowadzić ludzi na ziemię w sytuacji
    awaryjnej - po co rezygnować z połowy (resztek) energii?

    --
    Mirek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: