  • 10. Data: 2017-03-17 05:00:59
    Temat: Re: Podnieśli OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik robot a...@o...pl ...

    > Ale dla mnie to sprawy do końca nie wyjaśnia.
    > Bo gdy wyślę wypowiedzenie mailem, to według prawa wypowiedzenie się
    > liczy? Sądzę że niekoniecznie.

    Wypowiadałem tak wielokrotnie, agenci ktorzy maja w swoim portfolio wiele
    firm tez tak robia i nigdy nie było z tym zadnego kłopotu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 12. Data: 2017-03-17 08:15:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-16 o 13:21, J.F. pisze:

    > Nie wnikajac w zawilosci prawne - fax ma w sobie cos z "pisma".

    Nie jest to "na piśmie", bo nie zawiera własnoręcznego podpisu.

    > Email tez ... szczegolnie, jesli e-mail zawiera skan pisma,
    > wlasnorecznie podpisanego :-)

    jw - na piśmie, to znaczy z podpisem. Ani fax, ani email, na to się nie
    łapie.

    Zresztą wyraźnie napisali powyżej - "powinno się" ... "jednak" (czyli
    niezgodnie z zapisami ustawy).

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2017-03-17 08:16:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-17 o 05:00, Budzik pisze:

    > Wypowiadałem tak wielokrotnie, agenci ktorzy maja w swoim portfolio wiele
    > firm tez tak robia i nigdy nie było z tym zadnego kłopotu.

    Pewnie nie było, ale jakby chcieli zrobić kłopot, to by mogli.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-03-17 09:27:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie jest to "na piśmie", bo nie zawiera własnoręcznego podpisu.

    Alez zawiera. Jest na pismie. Tylko odbiorca tego pisma nie ma :-)
    Ma kopie. A moze "pismo dostarczono inna metoda niz przez Poczte
    Polska" ...

    W kwestii dowodowej oczywiscie wypadaloby nie uznac.
    Do tak blachej rzeczy jak wypowiedzenie przedluzenia umowy OC moze
    wystarczyc.

    >jw - na piśmie, to znaczy z podpisem. Ani fax, ani email, na to się
    >nie łapie.

    W emailu jest podpis, ktory wlasnorecznie wstukalem w klawiature :-)
    Nie liczy sie ? A podstawa prawna ? :-)

    Poza tym jest wersja ze scanem pisma, i patrz wyzej.
    Jest pismo, podpisane, zostalo wyslane i dostarczone ... ale inna
    droga :-)

    J.

  • 15. Data: 2017-03-17 09:29:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-17 o 09:27, J.F. pisze:

    > Alez zawiera. Jest na pismie. Tylko odbiorca tego pisma nie ma :-)

    Jednym z warunków "na piśmie", opisanych w kc, jest to, aby tymi
    podpisami strony się wymieniły - a w przypadku faksu nie dochodzi do
    wymiany.

    > Jest pismo, podpisane, zostalo wyslane i dostarczone ... ale inna droga :-)

    No to patrzymy, czy ta inna droga spełnia warunek pisemności - ale nie
    jest nią faks.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2017-03-17 09:49:22
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > Oczywiście, ze zapewnia potwierdzenie.

    Napisz coś więcej na ten temat. Chętnie się dowiem.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2017-03-17 21:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Napisz coś więcej na ten temat. Chętnie się dowiem.

    Jest wm ailu taka opcja - ale pewnie o tym wiesz i czepiasz sie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 18. Data: 2017-03-17 21:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pewnie nie było, ale jakby chcieli zrobić kłopot, to by mogli.

    Tylko w jakim celu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 19. Data: 2017-03-17 21:23:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-17 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Tylko w jakim celu?

    W celu zainkasowania składki. Albo z powodu, jakby to twoje
    wypowiedzenie wysłane twoim sposobem jednak nie dotarło do odpowiedniej
    "komórki".

    To tak jak z umowami - spisuje się je "na złe czasy". To, że 99% umów
    nie kończy się w sądzie, nie oznacza, że można zaniechać ich spisywania.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2017-03-17 22:53:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Napisz coś więcej na ten temat. Chętnie się dowiem.

    Jest wm ailu taka opcja - ale pewnie o tym wiesz i czepiasz sie :)
    ---
    No tak, i takie potwierdzenie w kategoriach dowodowych jest pogłoską.