  • 1. Data: 2009-07-17 18:56:23
    Temat: Podłączenie komputera do TV
    Od: Rafał <b...@g...pl>

    Mam kartę Matrox P650 i do telewizora podłączam
    ją za pomocą S-Video. Ściślej z wyjścia nr 2 przez
    przejściówkę DVI - D-SUB, a następnie kabel
    Matroxa D-SUB Video/Svideo.
    Kabel, który mi się ostał posiadając kartą Matrox G550.

    Problem następujący - po zakupie nowego telewizora
    LCD okazało się, że ten nie ma wejścia S-video.
    Złącze kompozytowe, to archaiczne mnie nie zadawala...
    Jakieś propozycje?
    Podobno na złączu D-SUB są sygnały RGB,
    które?
    Czy może je podłaczyć do TV i wszystko będzie chodziło?

    Genralnie stanałem przez problemem podłączenia komputera
    do TV, który nie ma wejscia S-Video.

  • 2. Data: 2009-07-17 19:34:49
    Temat: Re: Podłączenie komputera do TV
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    AFAIK mozna uzyc przejsciowki dvi -> hdmi

    --
    pozdr

  • 3. Data: 2009-07-17 19:42:37
    Od: Rafał <b...@g...pl>

    G Nowak wrote:

    > AFAIK mozna uzyc przejsciowki dvi -> hdmi

    i tym sie bawiłem, ale jakość całkiem zła...
    Wyprane kolory, ostrość gdzieś się zagubiła.
    O dziwo nawet gorzej, niż po kompozycie.

    R.

  • 4. Data: 2009-07-17 22:01:58
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafał" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Problem następujący - po zakupie nowego telewizora
    > LCD okazało się, że ten nie ma wejścia S-video.

    Jaki to model?

  • 5. Data: 2009-07-18 04:29:43
    Od: Rafał <b...@g...pl>

    nom wrote:

    > Użytkownik "Rafał" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki to model?

    Samsung LE37B530

  • 6. Data: 2009-07-18 09:31:03
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    A rozdzielczosc jest odpowiednia? Jeszcze nie widzialem by obraz z dvi byl
    rozmyty.

    --
    pozdr

  • 7. Data: 2009-07-18 09:48:42
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    > Samsung LE37B530

    Przeciez ten TV ma cały komplet wejść - HDMI, D-SUB, YPrPb.

  • 8. Data: 2009-07-18 12:46:10
    Od: Rafał <b...@g...pl>

    G Nowak wrote:

    > A rozdzielczosc jest odpowiednia?

    soft mi ustawia 1024x576 60Hz i nie mogę już tego zmienić

    > Jeszcze nie widzialem by obraz z dvi byl
    > rozmyty.

    z DVI jest super, ale to co widze na ekranie monitora
    po odpowiednim przełączenu, zaś gdy uruchamiam WMP
    to wtedy na DVI idzie strumień video i wtedy jest mydło.
    Rzecz jasna materiał video jest zdrowy - mpeg2 zgrany
    wczesniej na karcie SAT.
    Tu soft kuleje...

  • 9. Data: 2009-07-18 12:48:13
    Od: Rafał <b...@g...pl>

    maX wrote:

    > Użytkownik "Rafał" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przeciez ten TV ma cały komplet wejść - HDMI, D-SUB, YPrPb.

    Tak,
    tyle że ja na swojej karcie mam tylko wyjście S-video i kompozytowe.
    Po HDMI dobrze tylko chodzą windowsowskie okienka, strumień wideo
    idzie fatalnie. W tym cały problem.

  • 10. Data: 2009-07-18 13:21:55
    Od: Rafał <b...@g...pl>

    Może wyjaśnię temat bardziej dokładniej. Mianowicie
    odtwarzany film w komputerze, na TV za pomocą
    kabla DVI-HDMI mogę oglądać na dwa sposoby.
    Pierwszy to skonfigurowanie drugiego monitora w trybie
    clone. Wtedy to co mam na ekranie monitora mam
    tez na TV. Drugim monitorem jest więc TV LCD
    w rozdzielczości 1920x1080@60Hz. Aby oglądać film,
    rzucam go sobie cały ekran i mam całkiem nieźle.
    Problem z tym, że ja nie jestem tym trybem zainteresowany,
    bo jak chcę pracować na komputerze, a rodzina chcę
    oglądać. Pozostały mi wiec dwa rozwiązania.
    Podłączenie kabla Matrox z wyjściem video. Do wyboru
    kompozyt i S-video. S-video odpada, bo TV nie ma
    takiego wejścia, a na kompozycie też kiszka
    z wiadomych względów. Pozostaje wiec to DVI-HDMI
    w trybie "1 display + 1 feautre display" ale tu nie
    mam dużego pola manewru. Po uruchomieniu WMP
    drugie wejście ustawia się jako 1024x576@60Hz
    i tak już wpominalem video jest tam kiepskie.

    Tak źle, tak niedobrze