  • Data: 2009-11-28 10:16:02
    Temat: Re: Podlaczenie LCD do netbooka (HDMI > DVI)???
    Od: Baranek <b...@h...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Nov 2009 08:29:29 +0100, quent napisał(a):

    > Użytkownik "Baranek" <b...@h...invalid> napisał w wiadomości
    >
    > Oczywiscie, ze maja.

    Czy tą liczbą mnogą chciałeś podkreslić, że HDMI będę miał w każdym Dellu
    Mini 10 bez względu na kolor obudowy? ;-)
    Na wszelki wypadek zajrzałem do Komputronika i w dziale "netbooki"
    znalazłem 53 fiszki, w tym 2 z napisem HDMI. Były przylepione do bardzo
    klasycznych netbooków z ekranami 11,6 i 12,1 cala. :-)
    Ja wiem, że wszyscy chcą je sprzedawać i kupować i w zasadzie to one prawie
    już są, ale jeszcze nie przyszła ich pora... (może jutro)

    > Poza tym nie podejrzewam Kuby o to, ze nie odroznilby dsub od hdmi :-)

    Ja też nie. Chciałem mu tylko zwrócić uwagę, że koncepcja, która mu się
    wstępnie spodobała, ma feler techniczny w innym miejscu niż się tego
    spodziewa.

    Pozdrawiam

    Baranek