  • 1. Data: 2009-02-17 21:49:33
    Temat: Podłączanie dysku z laptopa do USB
    Od: mateuszkrecisz <m...@o...pl>

    Witam, mam pytanko :D
    Kiedyś, dawno, dawno temu płyta główna w moim laptopie uległa
    uszkodzeniu. Technik, który próbował mi to naprawić powiedział, że
    dysk twardy jest cały. Ostatnio przypomniałem sobie o tym fakcie i
    chciałem odzyskać dane z tego dysku. Dysk ten ma port SATA.
    Czy istnieje przejściówka SATA -> USB (bo oba porty są szeregowe) i
    czy po podłączeniu takiego dysku przez tę przejściówkę będzie on
    widoczny w innym laptopie?

  • 2. Data: 2009-02-17 21:57:39
    Temat: Re: Podłączanie dysku z laptopa do USB
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    mateuszkrecisz pisze:
> [...]
    > Czy istnieje przejściówka SATA -> USB (bo oba porty są szeregowe) i
    > czy po podłączeniu takiego dysku przez tę przejściówkę będzie on

    Istnieje. Kup obudowe na zwenetrzny twardy dysk, zawiera w sobie taka
    przejsciowke, czasami takze SATA-firewire. System to widzi jako normalny
    dysk.

  • 3. Data: 2009-02-17 21:59:36
    Od: Piotr-X <h...@p...neostrada.pl>

    mateuszkrecisz wrote:

> [...]
    > chciałem odzyskać dane z tego dysku. Dysk ten ma port SATA.
    > Czy istnieje przejściówka SATA -> USB (bo oba porty są szeregowe) i
    Allegro !!!
    I co znaczy "oba porty" - porty czego dysku ?

    > czy po podłączeniu takiego dysku przez tę przejściówkę będzie on
    > widoczny w innym laptopie?
    Tak .

  • 4. Data: 2009-02-17 22:50:39
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Piotr-X pisze:

    > Allegro !!!
    > I co znaczy "oba porty" - porty czego dysku ?

    Na port SATA i port USB są szeregowe ;)... widać autor myślał, że może
    można to w prosty sposób połączyć ;)...

  • 5. Data: 2009-02-18 07:49:33
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na port SATA i port USB są szeregowe ;)... widać autor myślał, że może
    > można to w prosty sposób połączyć ;)...

    No przeciez można w prosty sposób. Ja kupowałem kieszeń SATA na dysk do
    laptopa
    za 35zl. Podłancza się podłancza się jedną wtyczkę i tyle.

    Pozdrawiam,
    BHK

  • 6. Data: 2009-02-18 07:57:15
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

> [...]
    > laptopa
    > za 35zl. Podłancza się podłancza się jedną wtyczkę i tyle.

    Nie ma to jak problemy z językiem polskim z rana.
    Mam nadzieje ze jednak da się przeczytać.

    Pozdrawiam,
    BHK