  • 11. Data: 2010-01-25 23:04:46
    Temat: Re: Podgrzewanie myszy
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Piotr "Curious" Slawinski pisze:

    > 1)wizyta u lekarza.
    > mozliwe problemy z krazeniem,

    Od siedzenia przed kompem to normalne ale mam kiepskie warunki
    termiczne, stopy trzymam na lodowatej podłodze (około 10*C) wiec mi
    zimno jak również w inne części ciała takie jak czubek nosa, druga dłoń,
    kolana.
    niedobor witaminy pp, poczatek miazdzycy
    > naczyn, anemia, powiklania np. palenia papierosow, etc.

    nic z tych rzeczy bo nie pale, wiek jeszcze nie wskazuje na jakieś
    zaawansowane choroby, po prostu jak długo siedzę przed kompem to mi robi
    sie zimno w chodne punkty na ciele.

    > podgrzewanie myszki tylko zamaskuje byc moze b. powazny problem (nastepny
    > bedzie zawal, albo niedokrwienie mozgu, a to juz powazne sprawy...)

    tyle ze czuje dłonią lodowata myche.

  • 12. Data: 2010-01-25 23:09:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Osadnik napisał:

    > tyle ze czuje dłonią lodowata myche.

    To może futerkiem obszyć?

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2010-01-25 23:41:09
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Ten pomysł powinien mieć przed sobą lepszą przyszłość, bo przecież klimat
    > nam się ociepla, nie ochładza, więc po co ogrzewanie do myszy.

    Kurde i bedzie potrzebne "Chłodzenie myszy zasilane z USB" jak by co to
    ja to pierwszy wymysliłem he he :-).
    AK

    i jeszcze
    "mysz z podpórką nadgarstka",
    "mysz z monitoringiem krazenia krwi"
    "mysz samojeżdżąca"
    "mysz wzrokowa" tylko jak klikać aha mruganiem można przecież.
    starczy :-), raz mrugam "Wyslij" i "Raz na krzyzyl"

    pozdrawiam
    AK

  • 14. Data: 2010-01-26 00:11:02
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > tyle ze czuje dłonią lodowata myche.

    rękawiczka bez palców?

    e.

  • 15. Data: 2010-01-26 09:28:04
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    > To może futerkiem obszyć?

    czemu nie: http://www.youtube.com/watch?v=U5jzCJm-T9I#t=0m21s
    :)

    Qwinto

  • 16. Data: 2010-01-26 10:53:34
    Od: "Ja" <n...@o...pl>

    A nie prościej kupić podgrzewaną mysz, klawiaturę lub podgrzewane rękawiczki na
    USB?

    http://www.emetro.pl/emetro/1,82493,6011584.html
    http://www.gizmos.pl/index.php/2008/04/02/podgrzewan
    a-myszka/

  • 17. Data: 2010-01-27 11:53:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w
    > Może ktoś sie uśmiechnie z tego powodu ale prawda jest taka że
    > nawet mimo 22*C marzną mi dłonie (tzw. grabienie dłoni)
    > szczególnie jak długo używam myszy.

    Ech, gdzie te czasy gdy spectrum 128 mialo wbudowany kaloryfer do
    grzania raczek.

    Dzis trzeba notebooka kupowac :-)

    J.

  • 18. Data: 2010-01-27 13:32:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w
    >
    > Ech, gdzie te czasy gdy spectrum 128 mialo wbudowany kaloryfer do grzania
    > raczek.

    I myszki nie miało... :-)

  • 19. Data: 2010-01-28 10:07:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Osadnik,

    Tuesday, January 26, 2010, 12:04:46 AM, you wrote:

> [...]
    > termiczne, stopy trzymam na lodowatej podłodze (około 10*C) wiec mi
    > zimno jak również w inne części ciała takie jak czubek nosa, druga dłoń,

    No to zacznij od podgrzewanej maty pod nogi. Na przykład od
    elektrycznej poduszki. Pobiera to minimalną moc a zapewni Ci komfort i
    _zdrowie_.

    [...]

    --
    Best regards,