  • 1. Data: 2011-01-28 17:39:35
    Temat: Szukam klawiatury membranowej
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    Witam,
    Poszukuję klawiatury membranowej (starczą 4 przyciski).

    Wiem, że jest pełno firm które robią takie na zamówienie, ale ja nie mam
    za dużo czasu.

    Znalazłem jedynie takie coś (UM214.4) w Cyfronice:
    http://www.cyfronika.com.pl/klawiatury.htm

    i to byłoby idealne gdyby nie cena.

    Czy gdzieś sprzedają tego typu klawiatury ale w jakiejś normalnej cenie?
    Potrzebuję jedną sztukę (do pracy dyplomowej).

  • 2. Data: 2011-01-28 17:48:26
    Temat: Re: Szukam klawiatury membranowej
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-01-28 18:39, quasi pisze:
> [...]
    >
    > Czy gdzieś sprzedają tego typu klawiatury ale w jakiejś normalnej cenie?
    > Potrzebuję jedną sztukę (do pracy dyplomowej).

    76zl to drogo ?

  • 3. Data: 2011-01-28 18:29:43
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2011-01-28 18:48, Rysio pisze:

    > 76zl to drogo ?

    76zł za klawiaturę 1x12, ale jak dam 12 przycisków a wykorzystam tylko 4
    to będzie głupio wyglądało. Za klawiaturę 1x4 chcą 144 zeta.

  • 4. Data: 2011-01-28 18:50:47
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-01-28 19:29, quasi pisze:

    > 76zł za klawiaturę 1x12, ale jak dam 12 przycisków a wykorzystam tylko 4
    > to będzie głupio wyglądało. Za klawiaturę 1x4 chcą 144 zeta.

    Zal ci 144zl na prace dyplomowa ?

  • 5. Data: 2011-01-28 18:57:45
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2011-01-28 19:50, Rysio pisze:

    > Zal ci 144zl na prace dyplomowa ?

    Nie żal, ale te 4 guziczki nie są tyle warte.

  • 6. Data: 2011-01-28 19:03:37
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    > Nie żal, ale te 4 guziczki nie są tyle warte.

    No nie sa a twoja praca dyplomowa ile jest warta ?

  • 7. Data: 2011-01-28 19:22:43
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2011-01-28 20:03, Rysio pisze:

    > No nie sa a twoja praca dyplomowa ile jest warta ?

    Jednak miałem miałem rację, że te cztery guziczki nie są tyle warte bo
    właśnie w LC Elektronik znalazłem to co chciałem za niecałe 16zł.

  • 8. Data: 2011-01-28 19:55:56
    Temat: Podgrzewanie LCD
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Mam takie zagadnienie :

    Wyświetlacz LCD (cyfrowy, trasflective) musi pracować w metalowej obudowie,
    na dworze - zatem zapewne mogą się przytrafić
    skrajne temperatury (zwłaszcza ujemne są szkodliwe) - jak podgrzewać taki
    LCD ?
    Jest dość spory 140x40 mm.

    Znalazłem gdzieś folię - ale była zdecydowanie za duża (raczej do monitora
    8").
    Może są jakieś inne "grzałki" które by się nadały ?

    Macie jakieś doświadczenia z tym ?

  • 9. Data: 2011-01-28 20:11:41
    Temat: Re: Podgrzewanie LCD
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    sundayman wrote:

> [...]
    > 8").
    > Może są jakieś inne "grzałki" które by się nadały ?

    Z LCD nie, ale z elektroniką niedogrzaną tak.
    Masz w środku może jakiś stabilizator liniowy? Radiator za LCD może
    wystarczyć. A jak nie, to grzałka na jakimś BD139

    Waldek

  • 10. Data: 2011-01-28 20:30:24
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Z LCD nie, ale z elektroniką niedogrzaną tak.
    > Masz w środku może jakiś stabilizator liniowy? Radiator za LCD może
    > wystarczyć. A jak nie, to grzałka na jakimś BD139

    ZA Lcd, to nie da rady - bo tam podświetlanie jest.