  • 1. Data: 2014-02-16 19:46:46
    Temat: Pod prąd
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    http://kontakt24.tvn24.pl/temat,wyprzedzal-na-zakrec
    ie-uciekl-poboczem-kamikadze-na-trasie-do-olesnicy,1
    13966.html?categoryId=2

    Tylko czy to było niedokończone wyprzedzanie?

    Wygląda na gościa który ot tak sobie jedzie "lewym pasem", bo chyba myśli
    że droga jednokierunkowa i nie przeszkadza mu, że od prawego go oddziela
    podwójna ciągła...

    Jak w kawale co to radio ostrzegało samochodzie jadącym pod prąd:
    - samochód? jeden? ich tu jadą są całe setki

  • 2. Data: 2014-02-16 20:19:33
    Temat: Re: Pod prąd
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-02-16 19:46, Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    > że droga jednokierunkowa i nie przeszkadza mu, że od prawego go oddziela

    Tak moglo wlasnie byc.
    Jak przeczytalem o Olesnicy, to przypomnialo mi sie to

    176,Jechali_pod_prad_po_obwodnicy_Olesnicy__Zgineli_
    w.html

    brrrr.

    --

    memento lorem ipsum