  • 1. Data: 2013-05-12 19:42:17
    Temat: Poczta głosowa
    Od: "db" <d...@d...com>

    Witam

    Mam telefon stacjonarny w TP, teraz to jest Orange.
    Działa poczta głosowa, jednak włącza się ona dopiero
    po 6 czy 7 sygnałach.
    Jak zmienić żeby włączała się wcześniej, na przykład
    po 3 lub 4 sygnałach? Rzadko jestem w domu i przeważnie
    odpowiadam na wiadomości nagrane, a osoby dzwoniące
    niecierpliwią się, że muszą tak długo czekać.
    Pod numerem 19555 nie ma opcji pozwalającej na taką
    zmianę.

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2013-05-13 08:08:52
    Temat: Re: Poczta głosowa
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 12 Maj, 19:42, "db" <d...@d...com> pisze...
    > Mam telefon stacjonarny w TP, teraz to jest Orange.
    > Dzia a poczta g osowa, jednak w cza si ona dopiero
    > po 6 czy 7 sygna ach.
    > Jak zmieni eby w cza a si wcze niej, na przyk ad
    > po 3 lub 4 sygna ach? Rzadko jestem w domu i przewa nie
    > odpowiadam na wiadomo ci nagrane, a osoby dzwoni ce
    > niecierpliwi si , e musz tak d ugo czeka .
    > Pod numerem 19555 nie ma opcji pozwalaj cej na tak
    > zmian .

    Kiedyś można było tym czasem sterować z poziomu aparatu (kod 19),
    teraz jest już nowocześniej - tylko poprzez paszczowe zlecenie
    ustawienia
    konkretnego czasu na infolinii 19393 :)

    Ircys

  • 3. Data: 2013-05-13 23:25:12
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 12 May 2013 19:42:17 +0200, "db" <d...@d...com> wrote:

    >Witam
    >
    >Mam telefon stacjonarny w TP, teraz to jest Orange.

    nie nadal masz TP, bo z TP podpisales umowe i TP nadal swiadczy usluge
    i to TP nadal wystawia faktury.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2013-05-16 13:10:16
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 13.05.2013 08:08, Ircys pisze:
    > Kiedyś można było tym czasem sterować z poziomu aparatu (kod 19),
    > teraz jest już nowocześniej - tylko poprzez paszczowe zlecenie
    > ustawienia
    > konkretnego czasu na infolinii 19393 :)

    Powaznie?