  • Data: 2009-09-27 19:44:49
    Temat: Re: Pocz?tki internetu optycznego w PL
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz Jagiełło pisze:

    > Czyli dla Ciebie można dowolnie robić w balona klienta wciskając mu
    > usługę która nie ma prawa zadziałać zgodnie z umową, bo użyło się
    > magicznego sformułowanie " do ileśtam" ? Gwarantowanej przepustowości
    > nikt nie oczekuje od łącza domowego, ale nie powinno takie łącze odbiegać
    > drastycznie od parametrów które oferuje dostawca w umowie. Czyli jak
    > rozumiem, w godzinach "szczytu" nie uzyskam pełnego pasma, ale też
    > rozumiem, że godziny "szczytu" nie trwają 24h/dobę.

    Popatrz na wszystkich dużych bezprzewodowych Orange/Plus/ERa/Play... 7,2Mbit czy
    ile teraz obiecują. W orange na "super-hiper-wypas-karcie" na HSDPA+ max. ile
    udało się osiągnąć do ok. 2-3Mbit, ciekawe jak mam uzyskać jakieś sensowne
    prędkości przy GRPS... jak wtedy mam przetestować aby wykazać że jednak nie mam
    tych 7Mbit ?? Aktualnie jest coraz więcej reklam w których megabity rozdmuchuje
    się do granic możliwości czy też sprzedaje się Internet na gigabajty, a tym
    samym robi się ludziom wodę z mózgu.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+