eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPochwala dla MTURe: Pochwala dla MTU
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: RadekNet <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pochwala dla MTU
    Date: Thu, 10 Feb 2011 22:29:05 +0100
    Organization: www.rejsy-czartery.com
    Lines: 28
    Message-ID: <ij1lk5$hno$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ij0vfp$naa$1@inews.gazeta.pl>
    <4d54048c$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <u...@4...com>
    <ij11jj$1fk$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@4...com>
    <ij1bfg$621$1@inews.gazeta.pl>
    <k...@4...com>
    <ij1e1m$fiq$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@4...com>
    <ij1fdo$l9c$1@inews.gazeta.pl>
    <h...@4...com>
    <ij1ho6$21h$1@inews.gazeta.pl>
    <g...@4...com>
    <ij1ivn$6t5$2@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    NNTP-Posting-Host: 86-44-189-7-dynamic.b-ras1.rtd.sligo.eircom.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1297373637 18168 86.44.189.7 (10 Feb 2011 21:33:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Feb 2011 21:33:57 +0000 (UTC)
    X-User: radoslaw.wrodarczyk
    In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.11) Gecko/20100805
    Icedove/3.0.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2349500
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10.02.2011 22:25, Krzysiek Kielczewski pisze:
    > On 2011-02-10, RadekNet<r...@r...com> wrote:
    >
    >>> Oczywista oczywistosc.
    >>> Ale bywa ze sie sprawca nie przyznaje, albo nie potwierdza zgloszonej
    >>> szkody. Uzasadniali jakos to opoznienie ?
    >>
    >> To auto rodzicow, wiec nie jestem do konca w temacie,
    >
    > To może jednak się zorientuj, bo się okaże że albo nie było oczywistego
    > sprawcy, albo ktoś nie dopełnił formalności, albo chodziło o wysokość
    > odszkodowania.

    Poczatke sprawy jest mi znany dokladnie - przyjechal likwidator, wycenil
    szkode, rodzice zaakceptowali, dostali pismo co maja uzupelnic,
    uzupelnili (ja bylem kierowca, wiec moje papiery tez musialy byc w
    aktach) i ... (od tego momentu jestem mniej zorientowany) czekali,
    dzwonili, czekali...
    Stawiam na przeciaganie sprawy - klient sie nie awanturuje to po co mamy
    sie spieszyc?
    Widzisz Krzysiek, ja po prostu opisuje roznice miedzy Pl a Ire - jak nam
    ukradli Micre to calosc sprawy prowadzil ubezpieczyciel i poszlo to
    sprawnie. Jak dostalem w kufer to sie musialem prosic o kase.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: