  • Data: 2010-04-11 22:34:51
    Temat: Re: Po wizycie u mechanika "ściąga" na jedną stronę
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hprv70$fre$1@inews.gazeta.pl...

    > Witam
    > Takie pytanie zanim pojadę znów do mechaników:
    > Zostawiłem autko (Scenic 99) na remont zawieszenia + wymiana kół.
    > Wymienione zostały drążki kierownicze, jakieś gumy na wahaczach, sworzeń
    > wahacza, 2 poduszki pod silnikiem. Zrobiona została geometria, oraz
    > wymienione opony. Po odebraniu samochodu auto ściąga w lewa strone,
    > dodatkowo strasznie trzęsie całą "budą" powyżej 60km/h.
    > Co mogli spieprzyć? Przed odstawieniem do warsztatu słychać było stuki w
    > zawieszeniu na dziurach ale autko trzymało kierunek jazdy, nie ściągało i
> [...]

    Jedź ponownie do warsztatu, gdzie ustawiali geometrię i każ im poprawić.
    Zakładam oczywiście, że geometria była ustawiana na przyrządach w warsztacie
    diagnostycznym, mgdzie najpierw wszystko powinno być sprawdzone.
    Miałem kiedyś identyczną sutuację. Gość, który ustawiał geometrię po prostu
    zrobił to źle. Poprawiał 4 razy. W końcu złożyłem w biurze zażalenie na
    usługę i skierowano mnie do innego diagnosty. Dopiero ten ustawił tak jak
    trzeba i po jego robocie auto zaczęło jeździć "jak po szynach".