    From: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pó?syntetyk na syntetyk - ma kto? do?wiadczenie?
    Date: Sun, 17 Apr 2011 15:01:09 +0200

    W dniu 2011-04-17 14:42, Kuczu pisze:

    > Ostatnimi czasy w ogole odchodzi sie od typowego docierania. Raz ze
    > silniki buduje sie dzisiaj z innymi tolerancjami niz 30-40 lat temu, dwa
    > ze dzisiejsze oleje sa naprawde dobre, trzy ze nie wyobrazam sobie
    > docierania na przyklad nikasilu.

    Będę musiał troszkę poczytać o nicasilu. A w temacie docierania KTMa to
    producent zaleca ileś czasu tylko na pół manetki potem ileś na trzy
    czwarte. Koleś naczytał się różnej wiedzy aż mu głowa spuchła,
    zdecydował zmienić od razu olej i nie przestrzega tych zaleceń. Ciekawe,
    co z tego wyjdzie. Oczywiście jego najważniejszym źródłem wiedzy jest
    artykuł MotoMana o dynamicznym docieraniu.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki