  • Data: 2011-04-15 12:02:54
    Temat: Re: Pó?syntetyk na syntetyk - ma kto? do?wiadczenie?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nikt na to pytanie Ci nie odpowie. Bo trza by zjezdzic dwa silniki w
    podobnych warunkach by miec na to jakis poglad.

    Przypominam: kolega zadal pytanie czy bezstresowo moze zalac syntetyk,
    bo chce. Ty mu odpowiedziales po co chce to robic nie majac zadnego
    poparcia swojej tezy?

    OK, nie kłóćmy się. Ja mu zaleciłem, żeby nie zmieniał, bo to nic nie da. Ty
    zaleciłeś, żeby zmienił, bo to niczego nie popsuje.

    Jest szansa, że obaj mamy rację.
    A co do testów - to z pewnością producenci olejów takimi dysponują. Tu nie
    wystarczy zajeździć dwa motocykle na różnych olejach.
    Liczyłem, że ktoś zna takie wyniki, ale jeśli nie są dostępne laikom - to
    wniosek nasuwa się jeden: syntetyk niewiele zmienia, a jest droższy. Po co
    więc informować gawiedź, że znowu jest nabijana w butelkę.