  • Data: 2011-05-21 11:35:40
    Temat: Re: Po debacie o jakości - UKE - wolne wnioski
    Od: ziolko <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-21 00:52, wm pisze:
    > Wynajmuje eksperta który przez ileś tam dni sprawdza jego internet,
    > zbiera dowody i jest świadkiem.
    > Potem odzyskuje koszty w sądzie.
    > Jeżeli operator jest rozsądny to wystarczy groźba takiego postępowania by
    > zgodził się na rozwiązanie umowy.
    >
    > Jeśli UKE zapewni odpowiednie narzędzia które ułatwią zbieranie dowodów
    > to tym lepiej, to jest doskonała rola dla niego.
    > Jeśli UKE zgodzi się występować w roli tego eksperta to czemu nie ale
    > jakoś wątpię by miało moce przerobowe na takie śledztwa.
    > Także, jeśli ustali normy które mówią jak ma wyglądać internet o jakieś
> [...]
    aby pomiar byl miarodajny do serwerów strategicznych( kto to utrzyma??)
    potrzebna jest rura do któregoś z serwerów lub do kilku .... hmmm

    A co jak ktos nie będzie mial dodatkowo wykupionego pasma / osobnej rury
    do miejsc strategicznych?? Ile to będzie kosztowało??

    A co jak rure sobie kupi do uke ,a reszte zostawi jako uryna-net??

    Jestem za uregulowaniem, rynku, ale musi to miec ręce i nogi .....
    obciążanie dużym kosztem ISP w dłuższym okresie spowoduje podniesienie
    cen, oraz zniknięcie małych , dobrych ISP.

    Uryna i wielcy sobie poradzą ...