eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPo debacie o jakości - UKE - wolne wnioskiRe: Po debacie o jakości - UKE - wolne wnioski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Po debacie o jakości - UKE - wolne wnioski
    Date: Fri, 20 May 2011 14:05:02 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <ir5ldg$4ec$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iquv48$5os$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@e...googlegroups.com>
    <ir5ip0$p5p$1@inews.gazeta.pl> <ir5ksr$h4m$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31.174.71.170
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1305893107 4556 31.174.71.170 (20 May 2011 12:05:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 May 2011 12:05:07 +0000 (UTC)
    X-User: mikolaj.jopczynski
    In-Reply-To: <ir5ksr$h4m$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95127
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-20 13:56, JanuszR pisze:
    >> Hm..... mam wrazenie, ze klientow traktuje sie jak stado tepych owiec
    >> ....
    >> Dlaczego.
    >> Klient ma umowe na wspomniane 6 mega. Realnie, w ciagu calego miesiaca
    >> osiaga predkosc 0,5 mbit.
    >> I teraz dzwoni do operatora i mowi .... ze cos tutaj jest nie tak...
    >> operator mowi "spadac na drzewo" ....
    >> Klient idzie do sadu i wygrywa.
    >> Po co uke/rzadz/unija ma sie do tego mieszac ?
    > A w sądzie będzie czekał lat 3 na rozpatrzenie sprawy a nie daj boże
    > jeżeli operator odwoła się. Poza tym koszty, nie warto sądzić się gdy w
    > grę wchodzą kwoty rzędu 50zł miesięcznie. Wreszcie ostatni aspekt,
    > reguła jest taka, że podmiot o większej wiedzy, zapleczu specjalistów
    > prawa ma większe szanse w sądzie. Klient wobec operatora na starcie ma
    > mniejsze szanse.
    > Dla klienta optymalnym wyjściem jest możliwość zmiany operatora. Tej
    > możliwości nie będzie dopóki nie jest realizowane już uchwalone prawo
    > telekomunikacyjne. Nie będzie ono realizowane ponieważ np. spółdzielnia,
    > nierzadko obejmująca 1/3 miasta jest własnością prywatną i prezes mający
    > na niej kablówkę nie dopuści do wpuszczenia konkurencyjnej sieci.
    >
    > JanuszR

    Wybacz, ale glupoty gadasz.

    Umowa okresla warunki i obowiazki kazdej ze stron, jezeli jedna z nich
    sie z niej nie wywiazuje, masz prawo zerwac ja przed czasem bez
    konsekfencji. I tyle.

    Po co ingerowac w cos, co dziala?

    Oczywiscie nie mowie o syt, kiedy jest w danej
    miejscowosci/gminie/wsi/powiecie tylko jeden sluszny operator, ktory nie
    szanuje swoich klientow.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: