eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPo debacie o jakości - UKE - wolne wnioskiRe: Po debacie o jakości - UKE - wolne wnioski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Po debacie o jakości - UKE - wolne wnioski
    Date: Fri, 20 May 2011 13:19:56 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 40
    Message-ID: <ir5ip0$p5p$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iquv48$5os$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 31.174.71.170
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1305890402 25785 31.174.71.170 (20 May 2011 11:20:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 May 2011 11:20:02 +0000 (UTC)
    X-User: mikolaj.jopczynski
    In-Reply-To: <2...@e...googlegroups.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95125
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-19 22:29, Anna Strezynska pisze:

    > Nie mam zamiaru wygłupić się z jakimiś nierealnymi wymaganiami i
    > spędzic reszty życia uganiając się z narzędziami pomiarowymi po
    > Waszych sieciach a następnie w sądach. Ale trzeba pogodzic się że
    > wymagania minimalne będą, bo nie moze byc tak jak to sie czasem
    > zdarza, ze klient płaci za 6 Mb a ma świadczone w porywach 0,5
    > (świadczone, czyli sprawdzilismy ze naprawdę wina jest po stronie
    > operatora). Natomiast zdecydowanie nie popieramy wymagań podobnych do
    > wymogu utrzymywania nie mniej niz 90% deklarowanej przepływnosci (bez
    > zdefiniowania w dodatku gdzie jest mierzona i jak). Musicie tez
    > zrozumieć, ze my mamy to potem wyegzekwować w całym kraju na 50 mln
    > linii przewodowych i bezprzewodowych, wiec w naszym interesie jest,
    > zeby te regulacje były racjonalne a nie PR-owe.
    > Pozdrawiam
    > Anna Strezynska


    Hm..... mam wrazenie, ze klientow traktuje sie jak stado tepych owiec ....

    Dlaczego.

    Klient ma umowe na wspomniane 6 mega. Realnie, w ciagu calego miesiaca
    osiaga predkosc 0,5 mbit.

    I teraz dzwoni do operatora i mowi .... ze cos tutaj jest nie tak...
    operator mowi "spadac na drzewo" ....

    Klient idzie do sadu i wygrywa.

    Po co uke/rzadz/unija ma sie do tego mieszac ?


    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: