    From: JanuszR <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Po debacie o jakości - UKE - wolne wnioski
    Date: Wed, 18 May 2011 15:55:57 +0200

    > Znów porównujesz nieporównywalne. Najwyższy czas zacząć kupować
    > szersze pasmo, drodzy uryniarze, a nie tylko narzekać, że klient chce
    > mieć to, co dostał na papierze, bez żadnego oparcia w rzeczywistości.

    Nie jest problemem kupienie szerszego pasma. Zakup szerszego ponad
    potrzeby jest marnotrawstwem pieniędzy, które można włożyć w
    doskonalenie swojej struktury. Problemem dla ISP jest dostarczenie tego
    pasma dla klienta a więc ciągłe inwestowanie we własną sieć. 90% tzw.
    "awarii" wynika z winy klienta. Zdarzało mi się zasuwać na drugi koniec
    miasta po to aby włączyć do sieci kliencki własny punkt dostępowy,
    wymieniać pourywane wtyczki same się urywające lub stwierdzać aby udali
    się do informatyka w celu reinstalacji windowsa co oczywiście kończyło
    się awanturą bo ja POWINIENEM zapewnić internet

    JanuszR