-
51. Data: 2012-05-17 16:32:55
Temat: Re: Po co nam autostrady?
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Dnia 17.05.2012 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
>>O dwie za dużo.
>
> No, wiem ze o 2 za duzo, ale coz robic - umowa rzecz swieta :-)
>
> Ale ciesz sie ze o 2 za duzo, a nie ze o 22 za duzo ... choc nie
> obiecuje ze nie przybedzie :-)
Jak mnie wpienia ilość bramek na A2...
>>>>A bo to bramki na wjazdach wymagają jakichś specjalnych wiaduktów?
>
>>> Nie widac ? Jak masz klasyczna "rozetke" to wiadukt jest jeden, ale
>>> wjazdy 4 i zjazdy 4 - 16 bramek trzeba przy malym natezeniu ruchu 6
>>> ludzi na okraglo.
>
>>Poczekaj, mówimy o skrzyżowaniu autostrady ze zwykła droga? Wystarcza
>>dwa automaty do wydawania biletow i dwie bramki do poboru opłat.
>
> A jak sie zepsuja ? Musi byc po jednej w zapasie :-)
> No i dwoch ludzi w zapasie, bo jeden moze nie przyjsc, a reszta musi
> miec jakies przerwy i zastepstwo:-)
Bramka w sensie "miejsce zatrzymania podróżnych jadących jedną jezdnią",
może mieć kilka stanowisk.
> Poza tym to wezel uproszczony, przy wiekszym ruchu "koniczynka" ma
> jednak 4 wjazdy i 4 zjazdy.
A po co? Jeden zjazd i jeden wjazd dla każdego kierunku autostrady.[1]
>>A na skrzyżowaniu dwóch autostrad nie potrzeba żadnej bramki.
>
> A z 4-ro pasowa droga miejska ?
Jak z każdą inną drogą, patrz [1]
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
-
52. Data: 2012-05-17 16:50:18
Temat: Re: Po co nam autostrady?
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" napisał w wiadomości
Dnia 17.05.2012 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
>>>O dwie za dużo.
>> No, wiem ze o 2 za duzo, ale coz robic - umowa rzecz swieta :-)
>> Ale ciesz sie ze o 2 za duzo, a nie ze o 22 za duzo ... choc nie
>> obiecuje ze nie przybedzie :-)
>Jak mnie wpienia ilość bramek na A2...
Jak sie glosowalo, tak sie ma :-P
Nie martw sie, za pare lat przerobia zachodni odcinek A4, przybeda
kolejne bramki :-)
O tyle moze dobrze ze skonczy sie na dwoch.
>>>Poczekaj, mówimy o skrzyżowaniu autostrady ze zwykła droga?
>>>Wystarcza
>>>dwa automaty do wydawania biletow i dwie bramki do poboru opłat.
>> A jak sie zepsuja ? Musi byc po jednej w zapasie :-)
>> No i dwoch ludzi w zapasie, bo jeden moze nie przyjsc, a reszta
>> musi
>> miec jakies przerwy i zastepstwo:-)
>Bramka w sensie "miejsce zatrzymania podróżnych jadących jedną
>jezdnią",
>może mieć kilka stanowisk.
Ale nie mniej niz dwa, a kazde stanowisko podraza koszty :-)
>> Poza tym to wezel uproszczony, przy wiekszym ruchu "koniczynka" ma
>> jednak 4 wjazdy i 4 zjazdy.
>A po co? Jeden zjazd i jeden wjazd dla każdego kierunku
>autostrady.[1]
>>>A na skrzyżowaniu dwóch autostrad nie potrzeba żadnej bramki.
> A z 4-ro pasowa droga miejska ?
>Jak z każdą inną drogą, patrz [1]
Droga ma 4 pasy, bo jest na niej duzy ruch. A ty chcesz dwa dodatkowe
skrzyzowania na niej stawiac.
J.
-
53. Data: 2012-05-17 18:10:14
Temat: Re: Po co nam autostrady?
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Dnia 17.05.2012 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
> Nie martw sie, za pare lat przerobia zachodni odcinek A4, przybeda
> kolejne bramki :-)
> O tyle moze dobrze ze skonczy sie na dwoch.
Jakoś nie cieszy mnie cudze nieszczęście.
>>>>Poczekaj, mówimy o skrzyżowaniu autostrady ze zwykła droga?
>>>>Wystarcza
>>>>dwa automaty do wydawania biletow i dwie bramki do poboru opłat.
>>> A jak sie zepsuja ? Musi byc po jednej w zapasie :-)
>>> No i dwoch ludzi w zapasie, bo jeden moze nie przyjsc, a reszta
>>> musi
>>> miec jakies przerwy i zastepstwo:-)
>
>>Bramka w sensie "miejsce zatrzymania podróżnych jadących jedną
>>jezdnią",
>>może mieć kilka stanowisk.
>
> Ale nie mniej niz dwa, a kazde stanowisko podraza koszty :-)
Niewiele.
>>> Poza tym to wezel uproszczony, przy wiekszym ruchu "koniczynka" ma
>>> jednak 4 wjazdy i 4 zjazdy.
>
>>A po co? Jeden zjazd i jeden wjazd dla każdego kierunku
>>autostrady.[1]
>
>>>>A na skrzyżowaniu dwóch autostrad nie potrzeba żadnej bramki.
>> A z 4-ro pasowa droga miejska ?
>>Jak z każdą inną drogą, patrz [1]
>
> Droga ma 4 pasy, bo jest na niej duzy ruch. A ty chcesz dwa dodatkowe
> skrzyzowania na niej stawiac.
Jakie dodatkowe skrzyżowania i co do tego ma ilość pasów?
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski