  • Data: 2014-09-20 13:42:23
    Temat: Re: Po co komu HDD?...
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 541849e8$0$2363$6...@n...neostrada.pl

    > Da się na wszystkim, także na tasiemce perforowanej, oby
    > były sterowniki. ;) (i dostatecznie długa tasiemka) ;)
    >
    > Nośnik jest nośnikiem. Resztą zajmują się interfejsy. Linuksy
    > startują ze wszystkiego bezproblemowo -- z kart pamięci czy
    > CD... DOS startował kiedyś także z dyskietek; WinDos (Win 3.x
    > i Win95/98/Me) to w zasadzie DOS wraz z nakładką wprowadzającą
    > do pamięci chronionej i zawierającej interfejs graficzny.
    >
    > BTW -- nie jestem pewien tego, czy wczesne Win 3.x miały
    > dostęp do pamięci chronionej. Win 3.11 fwg zdecydowanie
> [...]

    Jasne, zupełnie zapomniałem że sam zainstalowałem Linuksa na pendrive,
    gdy kupiłem nowego kompa. W starym instalacja Window$ i Linuksa przwie
    zawsze mieszała w MBRze że później miałem problem z instalacja
    jakiegokolwiek systemu. W nowym zainstalowałem na pendrive, i sama
    instalacja się powiodła, jednak jakość tego systemu była fatalna. Jedno
    że strasznie powolny, to jeszcze na dodatek co chwila wyskakiwały błędy.