eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePo co kilka gaznikow w motocyklach ?Re: Po co kilka gaznikow w motocyklach ?
  • Data: 2009-08-11 20:42:18
    Temat: Re: Po co kilka gaznikow w motocyklach ?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 11 Aug 2009 21:55:46 +0200, Sqeeb
    <s...@i...community> wrote:

    >> Sześć gaźników w czterocylindrowcu? ;))) E36 miało S50B30 (lub
    >> 32), ale tam też nie było gaźników.
    >
    > No co Ty czytać nie umiesz? Pisze jasno przeca "It has four
    > separate throttle bodies". Czyli jeden TB na cylinder.

    --8<--
    On Fri, 7 Aug 2009 12:42:15 +0200, Kizior <t...@p...fm>
    wrote:
    > Co do samochodow to
    > w BMW M3 E36 widzialem 6 garkow i 6 gaznikow synchronizowane
    > jak w moto.
    --8<--

    S14 był w E30, nie w E36.

    > Akurat przy R6 nie znalazłem nic co by pasowało do poszlaki.

    W żadnej M nie było gaźników.

    >> ITB (Indywidual Throttle Bodies) to nie gaźniki, to po prostu
    >> osobne przepustnice, po jednej na cylinder.
    >
    > Indywidual? ;)

    Individual. Lepiej? :)

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: