-
Data: 2010-07-04 15:41:59
Temat: Re: Po co je?dzić jak można latać...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:9qd036t0mhqkdiu3am47tpifac6d5n97aq@4ax.com...
> On Sat, 3 Jul 2010 20:00:58 -0500, Pszemol wrote:
>>"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>>>>> http://en.gen-corp.jp/ :)
>>>>Czyż nie byłoby to piękne na krakowskie korki w miescie?
>>> A wyobrazasz to sobie przy wiekszej ilosci korzystajacych ? :-)
>>
>>Dużo zależy od manewrowości tego śmigła...
>>Prędkości poruszania się niewielkie, wysokości niewielkie,
>>więc możnaby się ominąć tak jak przy jeździe na rowerze.
>
> Ale mam na na mysli zageszczenie podobne jak samochodow w korku.
> No chyba ze sie podziela na rozne wysokosci no i wcale nie trzeba sie
> drog trzymac.
No widzisz - sam wymyśliłeś - nie trzeba się dróg i mostów trzymać.
Trzeba będzie tylko latać powyżej 2metrów aby o głowy przechodniów
nie zahaczać nogami ;-)
>>> Alw spojrz na to
>>> http://www.youtube.com/watch?v=iVN_qEtBqjg
>>Nie... to odpada... Wyobrażasz sobie manewrować tym
>>w mieście między drzewami i budynkami?
>
> Troche tak.
Ale tylko bardzo trochę :-)
>>Tamta dwuśmigłowa ważka dużo wygodniejsza wygląda.
>
> Owszem, tylko ze ona z zalozenia duzo pali. Musi miec ciagu ze 150kG
> zeby latac. Paralotni wystarczy jakies 20kG ..
No coś za coś.
>>>>I czy trzeba mieć w Polsce zezwolenie aby taką ważką nisko nad ulicą
>>>>latać
>>> Nie jestem biegly w przepisach, ale to mzoe byc pelnoprawny statek
>>> powietrzny. I pelnoobowiazkowy tez :-(
>>Ktoś się orientuje? Może wystarczą typowe uprawnienia na Cesnę?
>
> W klasie ultralight moze nawet mniej, ale i tak cos trzeba.
OK
Następne wpisy z tego wątku
- 07.07.10 10:57 P_ablo
- 07.07.10 11:04 Andrzej Lawa
- 07.07.10 13:07 Mariusz Chwalba
- 07.07.10 13:44 Andrzej Lawa
- 07.07.10 17:38 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe