  • 1. Data: 2011-04-26 20:27:36
    Temat: Płyty nowe a DDR(1)
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Czy są (jakie?) płyty pod jakiegoś AMD dual-core (albo lepiej) pracujące
    z pamięciami DDR(1)?

    W.P.

  • 2. Data: 2011-04-26 20:54:44
    Temat: Re: Płyty nowe a DDR(1)
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > Czy są (jakie?) płyty pod jakiegoś AMD dual-core (albo lepiej)
    > pracujące
    > z pamięciami DDR(1)?

    Nie, ponieważ kontroler pamięci jest w procesorze a ostatnie
    dwurdzeniówki AMD z kontrolerem DDR były na socket 939. Czemu
    potrzebujesz DDR?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-04-26 21:12:26
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@W...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:4db73115$0$2503$65785112@news.neostrada.pl...
    > Nie, ponieważ kontroler pamięci jest w procesorze a ostatnie dwurdzeniówki
    > AMD z kontrolerem DDR były na socket 939. Czemu potrzebujesz DDR?

    Też się dziwię.
    Jak ma moduły po 512 czy 1GB DDR1 to one mają takie ceny przy odsprzedaży,
    że sobie DDR2 kupi 4x tyle.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2011-04-26 21:39:17
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Irokez napisał:
> [...]
    >
    > Też się dziwię.
    > Jak ma moduły po 512 czy 1GB DDR1 to one mają takie ceny przy
    > odsprzedaży, że sobie DDR2 kupi 4x tyle.

    Oooo, a to się zdziwiłem: mam 512 + 1G DDR/400.

    Czyli czego szukać (mam Athlona XP 2400, cel: tanio uzyskać wyraźne
    przyspieszenie - dual core?, coś innego?)

    W.P.

  • 5. Data: 2011-04-26 21:57:17
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2011 23:39:17 +0200, W.P. napisał(a):
    /..../
    > Czyli czego szukać (mam Athlona XP 2400, cel: tanio uzyskać wyraźne
    > przyspieszenie - dual core?, coś innego?)

    Postarać się sprzedać gruchota, jak się da to na części (będzie więcej
    kasy).
    I kupić płytę + RAM + Athlon X2.
    I zasilacz.

  • 6. Data: 2011-04-27 02:09:00
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Postarać się sprzedać gruchota, jak się da to na części (będzie więcej
    > kasy).
    > I kupić płytę + RAM + Athlon X2.
    > I zasilacz.

    Albo płytę + RAM + Core 2 Duo (albo Dual Core)
    I zasilacz
    Będzie oszczędniej.

  • 7. Data: 2011-04-27 23:24:13
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Jak ma moduły po 512 czy 1GB DDR1 to one mają takie ceny przy odsprzedaży,
    > że sobie DDR2 kupi 4x tyle.

    Albo DDR3 (są już znacznie tańsze niż DDR2).