    From: "Chomik" <c...@h...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Plytki drukowane - prototyp, gdzie wykonac.
    Date: Mon, 13 Sep 2010 16:19:33 +0200

    > Daj znać o wynikach. Łyknęli plik projektu z Eagle?

    Plytki wlasnie doszly, duzo wczesniej niz byl termin realizacji podany. Byc
    moze akurat tak mi sie trafilo.
    Co do plytek moge powiedziec ze nie mam zastrzezen. Co prawda nie byly jakos
    zbytnio skomplikowane, troche SDM i kilka przewlekanych elementow. Tak jak
    byla mozwa sciezki sa pocynowane w calosci przed nalozeniem SM co w
    przypadku lutowania innego niz lutownica mogloby spowodowac jakies dziwne
    niepozadane efekty na SM. Ale wiedzialem ze tak robia i na tym etapie
    konstrukcji to mi nie przeszkadza.
    Reasumujac jestem zadowolony.