  • 11. Data: 2015-10-07 23:56:00
    Temat: Re: Płyta startowa Visty
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 7 Oct 2015 23:15:02 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Problem w tym, że nie mam płyty bootowalnej z tą Vistą, tylko właśnie
    > chcę ją zrobić.
    > A jakiekolwiek przeróbki innych bootowalnych iso i wrzucanie do niego
    > plików z instalki Visty nie powodują bootowania tak utworzonej płyty.

    Czym edytujesz? Bo to też istotna kwestia. Poza tym:
    http://jimcofer.com/personal/2010/06/22/windows-vist
    a-making-a-%E2%80%9Cuniversal-install%E2%80%9D-disc/

    Home Basic raczej nie mam, ISO z Ultimate chyba gdzieś jeszcze mi tkwi. To
    mogę popróbować z edycją i stawianiem na wirtualnej maszynie, żeby sprawdzić
    co i jak, a potem Ci ewentualnie wystawić.

    [ It's better to reign in hell than serve in heaven. ]
    [ (John Milton) ]

  • 12. Data: 2015-10-08 00:13:57
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 07/10/2015 22:56, Przemysław Ryk wrote:

    > Home Basic raczej nie mam, ISO z Ultimate chyba gdzieś jeszcze mi tkwi. To
    > mogę popróbować z edycją i stawianiem na wirtualnej maszynie, żeby sprawdzić
    > co i jak, a potem Ci ewentualnie wystawić.

    AFAIR na zmiany wersji działa ten sam sposób co z 7 (mowa o ei.cfg).
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 13. Data: 2015-10-08 00:46:00
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 7 Oct 2015 23:13:57 +0100, Michal Lukasik napisał(a):

    > AFAIR na zmiany wersji działa ten sam sposób co z 7 (mowa o ei.cfg).

    O widzisz - też warto wiedzieć.

    [ The genius of the hole: no matter how long you spend climbing out, ]
    [ you can still fall back down in an instant. (Max Payne) ]

  • 14. Data: 2015-10-08 08:33:49
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.10.2015 o 23:30, Michal Lukasik pisze:

    > Nie, bo trzeba być zarejestrowanym. Nie potrzebuję to się nie rejestruję.

    > Nie bezpośredni, ale jak się zarejestrujesz to sprawdzisz.
    > http://winclub.pl/topic/5122-windows-vista-sp2-sierp
    ień-2015-x86-x64-winclub-pl/

    To jest x64, a za rejestrację na 100 forach, żeby sprawdzić że link
    sprzed 1,5 roku nie działa, podziękuję - to nie jest rozwiązanie.

  • 15. Data: 2015-10-08 08:39:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.10.2015 o 23:56, Przemysław Ryk pisze:

    > Czym edytujesz? Bo to też istotna kwestia.

    Czym bym nie robił, jeśli zostawię boot sector od angielskiej Visty, a
    resztę wgram z wersji polskiej, to dostaję komunikat, że nie może
    znaleźć bootmgr.
    Jeśli nie zostawię bootsectora, to dostaję info, że nie ma systemu
    operacyjnego, albo w ogóle kompa staje.

  • 16. Data: 2015-10-08 08:40:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.10.2015 o 00:46, Przemysław Ryk pisze:

    > O widzisz - też warto wiedzieć.

    Znaczy co, chodzi o dorzucenie do głównego folderu tego jednego pliku?

  • 17. Data: 2015-10-08 10:28:24
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 8 Oct 2015 08:40:37 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Znaczy co, chodzi o dorzucenie do głównego folderu tego jednego pliku?

    Akurat właśnie wywalenie.

    [ The Guv: There are inmates and there are convicts. [...] So, which are ]
    [ you gonna be? Richard B. Riddick: Me? I'm just passin' through. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 18. Data: 2015-10-08 10:28:24
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 8 Oct 2015 08:39:36 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > znaleźć bootmgr.
    >
    > Jeśli nie zostawię bootsectora, to dostaję info, że nie ma systemu

    Coś mi się zdaje, że chyba przekombinowujesz.

    [ (Talking about Crematoria) If I owned this place and Hell, I'd rent this ]
    [ place out and live in Hell. ]
    [ (Toombs, "The Chronicles of Riddick") ]

  • 19. Data: 2015-10-08 10:42:20
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.10.2015 o 10:28, Przemysław Ryk pisze:

    > Coś mi się zdaje, że chyba przekombinowujesz.

    Ale co można przekombinować w otwieraniu iso, albo wskazywaniu danych z
    boot sektora, a potem wyrzuceniu całości plików i wrzuceniu innych?

  • 20. Data: 2015-10-08 10:46:57
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Akurat właśnie wywalenie.

    O ile dobrze doczytałem w Twoim linku, chodziło o edycję pliku setup.cfg
    w folderze inf.

    Co do pliku ei.cfg to nie mogę go usunąć, bo go nie ma wśród plików
    Visty z mojego kompa.
    Przypominam - instalka z tych plików z pena działa i sama startuje.
    Problem jest tylko z wypaleniem płyty bootowalnej, z TYMI SAMYMI plikami.