  • Data: 2013-01-20 16:37:40
    Temat: Re: Płyta mITX i cooler do IvyBridge
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-20, BartekK <s...@d...org> wrote:
    > Co do ciszy - widać że tam z tyłu może siedzieć 12cm wentylator
    > wyciągający - ja bym podłączył go jako cpu-fan, a na procesorze zostawił
    > tylko i wyłącznie samą "wierzę" typu scythe ninja rev.B (wysokość 15.2cm

    Myślałem o tym rozwiązaniu, ale trochę się obawiam. Fractal Design
    dodaje dość wydajne i ciche wiatraki. Jeśli ostatecznie wybiorę
    CPU 35W, to chyba rzeczywiście mogłoby się obejść bez dodatkowego
    na coolerze (tzn. on już raczej niewiele wniesie w przepływ). Zresztą
    wiatrak zawsze można dokupić.

    Nie mniej nadal rozważam opcję z małym coolerem poziomym. Będzie
    trochę luźniej w obudowie, będzie dodatkowe chłodzenie płyty
    głównej.

    Osobną kwestią jest to, że chciałbym wsadzić tam już posiadany
    zasilacz - niestety z kablami na stałe, które będzie trzeba
    gdzieś upchnąć :/.

    pozdrawiam,
    PK