  • 1. Data: 2013-12-02 18:13:54
    Temat: Płyn chłodzący
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    Czy może ktoś wie jak nazywa się czerwony płyn chłodzący którego uzywają
    Niemcy, i czy ew. dolewka naszego Petryga jest możliwa? Nie wywoła to w
    systemie chłodzenia silnika jakiejś rewolucji?

  • 2. Data: 2013-12-02 18:38:40
    Temat: Re: Płyn chłodzący
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2013 18:13:54 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
    > Czy może ktoś wie jak nazywa się czerwony płyn chłodzący którego uzywają
    > Niemcy, i czy ew. dolewka naszego Petryga jest możliwa? Nie wywoła to w
    > systemie chłodzenia silnika jakiejś rewolucji?

    HEPU G12?

  • 3. Data: 2013-12-02 22:36:01
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-02 18:38, s...@g...com pisze:
    > HEPU G12?

    Nie mam pojęcia, i dlatego zapytałem na grupie. Wóz z sprowadzony z
    Niemiec z czerwonym płynem w chłodnicy.

  • 4. Data: 2013-12-03 07:54:32
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-12-02 18:13, Trybun pisze:

    > Czy może ktoś wie jak nazywa się czerwony płyn chłodzący którego uzywają
    > Niemcy, i czy ew. dolewka naszego Petryga jest możliwa? Nie wywoła to w
    > systemie chłodzenia silnika jakiejś rewolucji?

    Powiedz jakie auto. Jeśli VW/Audi/Seat/Skoda to jest to G12++.

  • 5. Data: 2013-12-03 10:28:13
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-03 07:54, Robson pisze:

    > Powiedz jakie auto. Jeśli VW/Audi/Seat/Skoda to jest to G12++.

    "Niemiecki olej do niemieckiego auta"?;-) Nie, jest to auto importowane
    do Niemiec (Matrix) , ale wiem na pewno że ten płyn był niedawno przez
    poprzedniego właściciela wymieniany na któryś z płynów używanych na
    niemieckim rynku.

  • 6. Data: 2013-12-03 13:48:58
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2013 22:36:01 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Nie mam poj�cia, i dlatego zapyta�em na grupie. W�z z sprowadzony z
    > Niemiec z czerwonym p�ynem w ch�odnicy.

    Wg mnie chodzi Hepu.
    VAG to chyba sprzedaje w swojej sieci serwisów, ale bez logo proucenta.
    Aktualnie jest G13, poprzednio G12++, G12+ i G12.

  • 7. Data: 2013-12-03 15:07:28
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-12-03 10:28, Trybun pisze:

> [...]
    > do Niemiec (Matrix) , ale wiem na pewno że ten płyn był niedawno przez
    > poprzedniego właściciela wymieniany na któryś z płynów używanych na

    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=+koncen
    trat+g12&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y

    wybierz sobie.