  • 11. Data: 2022-01-11 23:46:19
    Temat: Re: Pluskwa pegasus
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 11.01.2022 o 12:10, trybun napisał(a):

    > Przepraszam, że co?

    A wklej w wyszukiwarkę tę frazę i zobacz wyniki.
    W skrócie narzędzie do sprawdzania czy telefon jest pagasus.

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 12. Data: 2022-01-12 09:30:59
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.01.2022 o 17:20, _Master_ pisze:

    > Za bardzo się skupiasz na jednym nadawcy. Oglądaj coś więcej aby
    > wyrobić sobie szersze zdanie o mediach ;-)

    Skoro jest to "polska telewizja" dlaczego te męty z takim uporem i nie
    licząc się z kosztami zabawiają się w iście goebbelsowskie oszukiwanie
    Polaków swoimi kłamstwami i dezinformacją?

  • 13. Data: 2022-01-12 09:32:05
    Temat: Re: Pegaz (sus)?
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.01.2022 o 12:47, r...@k...pl pisze:

    > U mnie był duży.

    Też i ja się nie upieram przy tym Pegazie. Sprawa nie do końca
    zdiagnozowana, tak że być może winny rozładowywania baterii nie
    skrzydlaty koń a LTE. Aczkolwiek wcześniej nie miałem tak wyrazistego
    objawu drenowania baterii przy włączonym 4G..

  • 14. Data: 2022-01-12 09:33:34
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.01.2022 o 23:46, Mark pisze:

    > A wklej w wyszukiwarkę tę frazę i zobacz wyniki.
    > W skrócie narzędzie do sprawdzania czy telefon jest pagasus.

    Sprawdzę, jednak jestem sceptykiem. Ten szpicel dla władców polski i
    polaków jest podobno wart 25000000$ a tu zwykły program diagnostyczny
    może go wykryć..

  • 15. Data: 2022-01-12 11:11:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-12-stycznia-2022 o 09:30, trybun pisze:
    > Skoro jest to "polska telewizja" dlaczego te męty z takim uporem i nie
    > licząc się z kosztami zabawiają się w iście goebbelsowskie oszukiwanie
    > Polaków swoimi kłamstwami i dezinformacją?

    Bo żyjesz w tfuuudemokracji.

    Przed PiSem w tvp leciała lewacka gebelsowska propaganda a na rynku było
    tylko Trwam i Republika z miernym zasięgiem które mówiły coś innego.

    Są ludzie którzy musieli przez te lata to ZDZIERŻYĆ.

    Miej trochę szacunku do innych to i sam będziesz szanowany 8-)

  • 16. Data: 2022-01-12 11:13:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-12-stycznia-2022 o 09:33, trybun pisze:
    > Sprawdzę, jednak jestem sceptykiem. Ten szpicel dla władców polski i
    > polaków jest podobno wart 25000000$ a tu zwykły program diagnostyczny
    > może go wykryć..

    I nie zastanawia Cię co w tej narracji jest NIE TAK? ;-)

  • 17. Data: 2022-01-12 15:14:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Jan 2022 11:11:40 +0100, w <61dea95e$0$518$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Przed PiSem w tvp leciała lewacka gebelsowska propaganda a na rynku było
    > tylko Trwam i Republika z miernym zasięgiem które mówiły coś innego.

    Ja i znajomi mamy kablówkę i obie te TV.
    I nikt nie ogląda. Dlaczego?

  • 18. Data: 2022-01-12 19:20:25
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-12 o 15:14, r...@k...pl pisze:

    > Ja i znajomi mamy kablówkę i obie te TV.
    > I nikt nie ogląda. Dlaczego?

    Bo już nie nadają lewackiej propagandy. :-)

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2022-01-13 09:13:19
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 12.01.2022 o 11:11, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Są ludzie którzy musieli przez te lata to ZDZIERŻYĆ.
    >
    > Miej trochę szacunku do innych to i sam będziesz szanowany 8-)

    "Demokracji" która istnieje tylko bo Ty tak mówisz.

    Nigdy w historii TVP nie było prób urabiania widza (Polaka) jak to się
    odbywa teraz.  Nawet w tym wyklętym PRLu nie było urabiających
    komentarzy propagandy do wydarzeń pokazywanych w "Wiadomościach/Dzienniku".

    Na szacunek, panie kolego to trzeba sobie zasłużyć.

  • 20. Data: 2022-01-13 09:13:57
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 12.01.2022 o 11:13, _Master_ pisze:

    > I nie zastanawia Cię co w tej narracji jest NIE TAK? ;-)

    Ale Ty podpowiesz co w wypowiedzi jest  nie tak?