  • Data: 2012-07-19 21:05:25
    Temat: Re: PlusGSM - abonament - NOWA taryfa w Plusie
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

> [...]
    > YouTube opłata jest liczona ZA MINUTĘ OGLĄDANIA (ok 46 groszy za minutę),
    > a nie schodzi z owego pakietu danych zaszytego w abonament, i że ta zmiana
    > dotyczy wszystkich innych pakietów transmisji.
    > No po prostu zbaraniałem i chciałbym żeby ktoś kumaty w Plusologii mógłby
    > po chłopsku wytłumaczyć. To jest jakaś kolejna Plusowa paranoja bo
    > niezależnie od jakości video (rozdzielczość) operator skasuje mnie tak
    > samo. Czy jeśli wejdę na jakąś stronę gdzie mam np reklamę video we
    > flashu - to też mam za nią płacić za czas jej trwania?

    I wyjaśniło się po dłuuuugiej rozmowie z BOK. Może to zainteresować tych z
    Was, którzy zechca przedłużyć umowe w Plus.
    Otóż pani w lubelskim salonie Plusa kompletnie była niekompetentna. Usługa
    videostreaming polegająca na pobieraniu opłat za oglądanie video jest od
    dawna (chyba tylko dla idiotów) i jeśli ktoś chce - może ją oczywiście
    włączyć. Wtedy za minutę oglądania filmu zapłaci 49 gr i nie będzie to
    zliczane z pakietu danych. Nie prawdą jest to, że jest to usługa
    obligatoryjna w nowej taryfie Plusa (taryfa "Rozmowna").

    Dwa dni temu Plus wprowadził nowa taryfę "Rozmowna" - UWAGA - tej taryfy nie
    zaproponowali mi w telefonicznym BOK, jak chciałem przedłużyć dziś umowę,
    nie ma jej na stronie www Plusa tam gdzie powinna być opisana (informacje
    dla przedłużających umowy). Jednakże jak poprosiłem o ofertę lepszą -
    konsultant z BOK taką taryfe przedstawił.

    W stosunku do poprzednich warunków przedłużenia umowy (dla abonamentu za
    39,90) łaskawy Plus daje ciut więcej. Oczywiście z konkurencyjnym Play'em
    jest to nadal lipa, choć może dla niektórych nie do końca....

    stare warunki / nowe warunki

    abonament bez zmian - 39,90 / 39.90
    liczba minut w abonamencie bez zmian - 100 /100
    dodatkowy pakiet do wszystkich sieci - 20 / 75
    stała opłata za rozmowę "po 1 min czas stop" - było / nie ma
    nielimitowane połaczenia do Plus i stacjonarne - 2 numery / 5 numerów bez
    względu na porę dnia czy dzień tygodnia.
    jest tez pakiet internetowy przez jakiś czas za darmo i pakiet MMS