-
1. Data: 2009-07-06 11:40:03
Temat: Plus odmówił konwersji numeru
Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>
Witam.
Rozwiązałem umowę z Plusem ze względu na barak akceptacji jednostronnej
zmiany regulaminu (telefon był na firmę). W piśmie zaznaczyłem, że chcę
by numer był przepisany do simplus.
Dzisiaj dzwoni syn (on jest użytkownikiem numeru), że numer jest
nieaktywny. Okay, chciałem doładować numer i tutaj niespodzianka -
numeru nie da się doładować. Telefon do BOKu, panienka mówi, że brak
technicznych możliwości przeniesienia numeru simplusa, proponuje
wycofanie wypowiedzenia umowy.
Zagotowałem się. Wizyta w salonie, tak krawaciarz twierdzi, że żaden
numer z po rozwiązaniu umowy nie został przeniesiony do simplus. Kłamie?
Z głupim uśmieszkiem poinformował, że mam 2 tygodnie na posypanie głowy
popiołem i powrót niczym syn marnotrawny na łono Polkomtela.
I teraz co z tym fantem robić? Dzisiaj pójdę do Play, ale jeśli Plus
wycofał numer z puli numerów zajętych nic z tej strony nie da się
zrobić. To wygląda trochę w stylu "nie mamy pana płaszcza. i co nam pan
teraz zrobi?"
ALex
-
2. Data: 2009-07-06 11:49:35
Temat: Re: Plus odmówił konwersji numeru
Od: "Bebe" <e...@g...pl>
Użytkownik ""ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)""
<a...@n...graf.torun.pl> napisał w wiadomości
news:h2sns3$h4q$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
>
> Rozwiązałem umowę z Plusem ze względu na barak akceptacji jednostronnej
> zmiany regulaminu (telefon był na firmę). W piśmie zaznaczyłem, że chcę by
> numer był przepisany do simplus.
> Dzisiaj dzwoni syn (on jest użytkownikiem numeru), że numer jest
> nieaktywny. Okay, chciałem doładować numer i tutaj niespodzianka - numeru
> nie da się doładować. Telefon do BOKu, panienka mówi, że brak technicznych
> możliwości przeniesienia numeru simplusa, proponuje wycofanie
> wypowiedzenia umowy.
> Zagotowałem się. Wizyta w salonie, tak krawaciarz twierdzi, że żaden numer
> z po rozwiązaniu umowy nie został przeniesiony do simplus. Kłamie?
> Z głupim uśmieszkiem poinformował, że mam 2 tygodnie na posypanie głowy
> popiołem i powrót niczym syn marnotrawny na łono Polkomtela.
> I teraz co z tym fantem robić? Dzisiaj pójdę do Play, ale jeśli Plus
> wycofał numer z puli numerów zajętych nic z tej strony nie da się zrobić.
> To wygląda trochę w stylu "nie mamy pana płaszcza. i co nam pan teraz
> zrobi?"
ja mam od kilku lat numer w plusie - dokładniej w mixie - i posłałem tydzień
temu pytanie czy przejście po zakończeniu kontraktu na simplusa spowoduje
utratę środków - do dzisiaj nie mam odpowiedzi... już chyba wiem dlaczego :)
--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły
-
3. Data: 2009-07-06 11:50:47
Temat: Re: Plus odmówił konwersji numeru
Od: Tomaszek <t...@j...pl>
ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski) pisze:
> Zagotowałem się. Wizyta w salonie, tak krawaciarz twierdzi, że żaden
> numer z po rozwiązaniu umowy nie został przeniesiony do simplus. Kłamie?
Kłamie, wszystkie numery abonamentowe po rozwiązaniu umowy są z automatu
przenoszone do Simplus. Krawaciarz pieprzy. Musiałeś być dobrym klientem
( w sensie: dużo płaciłeś ) i nie chcą Cię puścić.
--
_____________________________| TOMASZEK |____________________________
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\----------| e-mail: d...@g...com |----------/
-
4. Data: 2009-07-06 12:26:44
Temat: Re: Plus odmówił konwersji numeru
Od: "silesiac" <s...@w...pl>
Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości
news:h2soil$bc9$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Kłamie, wszystkie numery abonamentowe po rozwiązaniu umowy są z automatu
> przenoszone do Simplus. Krawaciarz pieprzy. Musiałeś być dobrym klientem
> ( w sensie: dużo płaciłeś ) i nie chcą Cię puścić.
No niestety mają furtkę - oficjalnie nie dają możliwości pozostawienia
numeru w simplusie więc nic im zrobić nie można, wszystko, co dokonywało się
dotychczas na tej zasadzie "doładowanie w dzień po opuszczeniu abo" nie
wynikało z jakichkolwiek ogólnie dostępnych informacji podanych przez opa.
Hehm ja miałem taką sytuację, że mi jeden gość w BOK powiedział, że numer
się automatycznie "przeniesie" a drugi zaprzeczył...
pozdr
sil
-
5. Data: 2009-07-06 14:09:29
Temat: Re: Plus odmówił konwersji numeru
Od: Peet <w...@a...com>
On 2009-07-06 13:40, "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" wrote:
> Rozwiązałem umowę z Plusem ze względu na barak akceptacji jednostronnej
> zmiany regulaminu (telefon był na firmę).
Ja dostałem pismo od plusa i tam było napisane że numer w ciągu miesiąca
musi być gdzieś przeniesiony, inaczej utrata numeru. Może jeszcze jest
szansa na play fresh.
-
6. Data: 2009-07-06 15:15:50
Temat: Re: Plus odmówił konwersji numeru
Od: Tomaszek <t...@j...pl>
silesiac pisze:
> No niestety mają furtkę - oficjalnie nie dają możliwości pozostawienia
> numeru w simplusie więc nic im zrobić nie można, wszystko, co dokonywało
> się dotychczas na tej zasadzie "doładowanie w dzień po opuszczeniu abo"
> nie wynikało z jakichkolwiek ogólnie dostępnych informacji podanych
> przez opa. Hehm ja miałem taką sytuację, że mi jeden gość w BOK
> powiedział, że numer się automatycznie "przeniesie" a drugi zaprzeczył...
Tak, masz rację. Wątkotwórca popełnił błąd niedopuszczalny w tym kraju -
pomyślał logicznie;) Jak chciał przenieść numer do oferty pre-paid to
konsultanci robili wszystko, żeby go zatrzymać przy abonamencie (
pewniejsze zyski ) I dlatego nie zgodzili się na przejście do oferty
pre-paid. W momencie, w którym nasz biedny abonent wypowiedziałby im
umowę to sprawa wyglądałaby inaczej - nie ma klienta, nie ma ŻADNYCH
zysków. Wtedy numer szybko zostałby aktywowany w ofercie pre-paid i
czekaliby na załadowanie konta. W moim przypadku czekali pół roku... i
się nie doczekali;)
Wniosek: chcesz przenieść numer z abonamentu na kartę w sieci Minus to
nie składaj żadnych wniosków o przeniesienie - złóż rezygnację z
abonamentu. Po odebraniu kwadryliona telefonów błagających, żebyś został
przy abonamencie - numer zostanie przeniesiony do SimMinusa;)
--
_____________________________| TOMASZEK |____________________________
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\----------| e-mail: d...@g...com |----------/