  • 11. Data: 2016-02-20 19:45:01
    Temat: Re: Plus dwa razy szybszy internet niż w Play
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.02.2016 o 18:13, PlaMa pisze:

    > w RBM z "darmowym LTE" też można zmienić operatora? Bo nie w chuchu w
    > moim domu nie łapie 4G a już10 m dalej na ulicy łapie : (

    o ile ja wiem - nie. tam jest usługa która się nazwya LTE w nadajnikach
    Play, wiec na innych - może zacząć kasować pieniądzory z konta. ale
    spróbuj. natomiast dobrym rozwiązaniem jest wystawienie modemu na
    przedłużaczu usb w lepsze miejsce.

    ToMasz

  • 12. Data: 2016-02-20 22:48:25
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    PlaMa <m...@w...pel> wrote:

    > W ogóle moim skromnym zdaniem to solarz strzela sobie mega w stopę. Dla
    > mnie to jest bardziej reklama Playa niż Plusa. "Jesteśmy szybsi nawet od
    > Play!" Ot ładnie wskazują lidera rynku :)

    Nie, niewykształcona istoto - tam jest tylko "jesteśmy dwa razy szybsi od
    play" - ale przy twojej niechęci do pana Solorza tobie wszystko w tym
    pustym łbie układa się inaczej.

  • 13. Data: 2016-02-21 13:52:31
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-02-20 o 22:48, Andrzej pisze:

    > Nie, niewykształcona istoto - tam jest tylko "jesteśmy dwa razy szybsi od
    > play" - ale przy twojej niechęci do pana Solorza tobie wszystko w tym
    > pustym łbie układa się inaczej.

    Biedny pustaczku, zamiary to mogli mieć piękne, ale porównania to się
    robi zawsze z najlepszym lub kimś o takich aspiracjach i możliwościach.

    Jak ci wyjdzie głupolku Szydło z Dudą i krzykną "Żyje się nam (zawsze
    im, cholerni politycy) 2 razy lepiej niż w ludziom w Somalii" to
    popuścisz w majty z radości? Natomiast jak rzucą takie hasło o kimś nam
    równym lub subiektywnie "lepszym" to będzie rzeczywisty powód do
    zadowolenia.

    Play jest najmłodszym i ciągle najmniejszym graczem na rynku. Co więcej,
    taki też ciągle ma image w ogólnej świadomości konsumentów. Plus więc
    przez takie dumne porównania zrównuje go ze sobą (jednym z trójcy) a
    nawet insynuuje, że coś w tym Play się niezłego dzieje, że trzeba
    krzyczeć, że nie jest się gorszym a nawet lepszym (120% normy normalnie).

    Osobiście uważam, że marketingowcy Play uśmiechnęli się jak usłyszeli tę
    reklamę. W sumie to sprytny odzew totalnie by przeciągnął tę kampanie na
    ich stronę.

    Wiem, że wypociłem tu z siebie więcej słów, niż jesteś w stanie za
    jednym podejściem, bez pomocy dorosłych, przeczytać. Liczę jednak, że za
    kilka dni, gdy to sobie wszystko przesylabizujesz, to dostrzeżesz o co
    mi chodzi.

  • 14. Data: 2016-02-21 16:02:49
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2016-02-19 o 23:38, xxx pisze:
    > A jak sobie manualnie w Play na Kartę wybiorę zasięg LTE Plusa, to będę
    > mógł szybciej korzystać z netu niż na zasięgu LTE Play?

    Niby jakim cudem? Przecież nie wszędzie zasięg LTE jest taki sam. U mnie
    zawsze szybszy transfer jest na Playu niż na Plusie, karty RBM i Mobile
    Vikings.

  • 15. Data: 2016-02-22 12:21:36
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    .net...
    > A ja odkad jezdze z yanosikiem w Play, to dosc czesto widze "problem z
    > polaczeniem". W Plusie sie to nie zdarzalo.

    Od kilku lat używam Yanosika w RBM i gdy jest problem z zasięgiem Play, to
    telefon "automagicznie przeroamingowuje się" na inną dostępną w okolicy
    sieć. Nie zauważyłem żeby to był jakiś problem.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 16. Data: 2016-02-22 13:09:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Feb 2016 19:43:02 +0100, w <naabu4$prc$2@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > tak się właśnie dzieje. i przez to ciągłe przełączanie ludzie psy
    > wieszają na playu. zamiast w ustawieniach telefonu przestawić z auto na plus

    Zawsze miałem na sztywną Erę;). Teraz w górach miałem akurat zasięg Plusa* i
    przestawiłem. Zobaczymy czy będzie lepiej.

    * - w górach zawsze Plus zdychał jako pierwszy, Era padała na końcu

  • 17. Data: 2016-02-22 15:51:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >Zawsze miałem na sztywną Erę;). Teraz w górach miałem akurat zasięg
    >Plusa* i
    >przestawiłem. Zobaczymy czy będzie lepiej.

    >* - w górach zawsze Plus zdychał jako pierwszy, Era padała na końcu

    No, ja pamietam 5 stawow przed laty - wtedy tylko Plus tam dzialal ...
    i slowackie sieci :-)

    J.

  • 18. Data: 2016-02-22 15:52:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin G." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Od kilku lat używam Yanosika w RBM i gdy jest problem z zasięgiem
    >Play, to telefon "automagicznie przeroamingowuje się" na inną
    >dostępną w okolicy sieć. Nie zauważyłem żeby to był jakiś problem.

    Nie wiem co tam telefon robi, ale wiem, ze Yanosik w Play czesto
    melduje ze sie nie moze polaczyc z serwerem.

    J.