    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Plonocy motocykl na ulicy
    Date: Tue, 24 May 2011 21:59:07 +0200

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:irh1nq$bs2$1@inews.gazeta.pl...
    > To sie zmienia, zanika - przynajmniej tam gdzie obywatele sa nieco
    > zamozniejsi,

    W tym kraju to nigdy nie zaniknie. Musiałbyś wybić w pień jedno pokolenie -
    starych komuchów, którzy przekazują nawyki młodym. Przykład: wchodzę do
    urzędu. Urzędnik to łepek około 25 lat. Zachowanie jak za starej komuny:
    pierdoli petenta, żre kanapkę, chamsko się odzywa itp. Pytanie: skąd zna
    takie wzorce, skoro komune zna tylko ze słyszenia. Odpowiedź: stare chuje
    urzędasy natychmiast po przyjściu do pracy młodego, uczą go pilnie, by się
    nie podniecał robotą, nie był za miły, pierdolił petenta bo to bydło itd.

    > podobnie jak stan samochodow,

    Tu tylko mogę przyznać Ci rację.

    > odpornosc policji na korupcje
    > (ta na najnizszym szczeblu).

    W to NIGDY nie uwierzę... Sam pewnie nie wierzysz.

    > Co do socjalizmu to polecam:
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,9635656,K
    olorowa_Warszawa__rok_
    > 1959,,ga.html

    W socjaliźmie się wychowałem. Żyłem w tej jebanej biedzie. Byłem
    indoktrynowany, inwigilowany, tumaniony, głodzony i chuj wie co jeszcze. Nie
    tęsknię za tym. Nie ma tam NIC co byłoby dobre. Ci którzy wspominają z
    czułością te czasy, to albo skurwysyny
    komuchy-mordercy-skurwysyny-aparatczyki, albo ludzie, którzy tak naprawdę
    tęsknią za swoim dzieciństwem. W sensie takim, że czas spierdala i woleliby
    być teraz młodzi i piękni, nawet kosztem życia w komunie, niż być starymi
    dziadami takimi ja my, z perspektywą rychłej kaplicy...

    --
    Grzybol