  • Data: 2011-04-21 12:07:12
    Temat: Re: Plik wymiany na osobnym dysku
    Od: gordon <j...@m...kompuer.w.dom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-04-21 13:46, Przesmiewca wrote:
> [...]
    [cut]

    > A pamieci Ci czesto brakuje? Jak czesto jest wykorzystywany plik wymiany?
    > Co robisz w systemie? Klasyczna praca czy jakas obrobka duzych ilosci danych?
    > Bo jesli to pierwsze, to roznica w praktyce niezauwazalna. No chyba, ze chcesz miec
    > naprawde optymalnie - ale tak to sztuka dla sztuki.

    To ja pozwolę sobie na podpięcie się pod dyskusję...
    A kiedy można wyłączyć plik wymiany? Mam W7 x64 z 4 GB RAM,
    z task managera wynika, że generalnie jest wykorzystany
    w 40 - 60%. Nie korzystam z kompa do obróbki video, czy grafiki,
    a zwyczajowo do www, oglądania filmów, grania (HL2, F1 2010 itp.).
    Wyłączyć plik wymiany? BTW mam go właśnie na drugim dysku, który
    służy na co dzień jako storage i często leży uśpiony, przy czym
    od czasu do czasu włącza się nie wiedzieć po co - teraz już się
    domyślam, że Win się do niego dobiera ;)

    pozdrawiam,
    gordon