  • 1. Data: 2009-10-16 20:32:07
    Temat: Plazma za szkłem?
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Zainteresowały mnie plazmy Panasonoc. Czy błyszcząca rama i szklany,
    ochronny ekran nie powodują refleksów i dużych
    odbić oświetlenia? Również przy wpadającym do pokoju słońcu? Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-10-16 20:37:17
    Temat: Re: Plazma za szkłem?
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    ... powodują

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 3. Data: 2009-10-16 20:50:29
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Tomy M. pisze:
    > ... powodują
    >
    > --
    >
    > Tomy M. www.ansibl.com

    Tak powoduja. moim zadniem to idiotyzm kupowac blyszczace odbijajace
    facjate ekrany. Jak kupuje TV albo notebooka to nie po to zeby ogladac
    swoja facjate w odbiciu tylko program TV tudziez program komputerowy.
    Tak swoja droga te kiedys mialem plazme uzywana 2 letnia ktora jak
    kupilem to miala blady obraz. Po rozebraniu okazalo sie ze ta szyba z
    przodu jest brudna jest pokryta gruba warstwa szarego kurzu, po
    oczysczeniu obraz nabral blasku.

  • 4. Data: 2009-10-17 17:02:47
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miala blady obraz. Po rozebraniu okazalo sie ze ta szyba z przodu jest
    > brudna jest pokryta gruba warstwa szarego kurzu, po oczysczeniu obraz

    Dzięki! Chyba zbyt kategorycznie zapytałem :) więc trochę zmienię pytanie:
    wiem, że odbijają, ale czy podczas oglądania filmu, sportu, itp. jest to
    rzeczywiście bardzo rażące? Tak samo jak szkalany, płaski kineskop
    Panasonica 29" ? Bo taki mam od 7 lat i nie jest tragicznie. Rozumiem, że
    nie jest gorzej z refleksami niź na klasycznych kineskopach?

  • 5. Data: 2009-10-18 14:21:26
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości

    > Panasonica 29" ? Bo taki mam od 7 lat i nie jest tragicznie. Rozumiem, że
    > nie jest gorzej z refleksami niź na klasycznych kineskopach?

    Zależy od użytej powłoki antyrefleksyjnej. W sumie plazma ma podobną zasadę
    działania do kineskopu, z tym, że w kineskopie masz jedno działo, które pada
    na luminofor a w plaźmie każdy piksel ma swoje oddzielne "działo", które
    roźświetla również luminofor. :-)

  • 6. Data: 2009-10-18 15:41:11
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 18.10.2009 nom <n...@u...gazeta.pl> napisał/a:

> [...]
    > na luminofor a w plaźmie każdy piksel ma swoje oddzielne "działo", które

    W kineskopie możesz mieć też 3 działa :) (w kolorowym) ale to tak w kwestii
    formalnej.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 7. Data: 2009-10-18 17:15:43
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    (...)
> [...]
    > działo, które pada na luminofor a w plaźmie każdy piksel ma swoje
    > oddzielne "działo", które roźświetla również luminofor. :-)

    Dzięki Panowie! Dokładnie chodzi mi o Panasonic TX-P42X10Y...
    Jakoś nie mogę go zobaczyć w salonie , a może znacie z wasnego doświadczenia
    jak tam jest powłoka na tym ekranie?

  • 8. Data: 2009-10-18 17:49:08
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhdmdk7.jai.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...
    > W kineskopie możesz mieć też 3 działa :) (w kolorowym) ale to tak w
    > kwestii
    > formalnej.

    Dzięki za rozwinięcie tematu. :-)

  • 9. Data: 2009-10-19 06:26:46
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Adax pisze:
> [...]
    > kineskop Panasonica 29" ? Bo taki mam od 7 lat i nie jest tragicznie.
    > Rozumiem, że nie jest gorzej z refleksami niź na klasycznych kineskopach?

    grundig sprzedawał model tv lcd z lustrem i nieźle wyglada

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 10. Data: 2009-10-19 10:04:56
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    > Dzięki Panowie! Dokładnie chodzi mi o Panasonic TX-P42X10Y...
    > Jakoś nie mogę go zobaczyć w salonie , a może znacie z wasnego
    > doświadczenia jak tam jest powłoka na tym ekranie?

    Mam taki. Odbija, ale dużo mniej niż mój stary CRT. Panas rewelacja.