  • Data: 2009-08-14 19:23:43
    Temat: Re: Plazma w pionowe prążki ~
    Od: PiWa <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jagr pisze:
    > LCD-iki obok oraz inne plazmy tego nie miały. U nich obraz był gładki.
    > No i zwątpiłem. Czy plazma Panasonic to dobry wybór? Jaki był powód
    > powstania tych prążków (jakby małego niedostrojenia)?
    > I bądź tu człowieku mądry, co wybrać. Panasonic?

    Ja też ostatnio się rozglądałem i czaiłem trochę koło plazmy Panasona
    P42S10E ze względu na czytane opinie i artykuły o dobrej jakości
    wyświetlania na nich obrazu 'słabej' jakości. Miałem trochę czasu więc
    pogadałem z obsługą. Trafił mi się jegomość który zapytany o to co by
    polecił np jako alternatywę do tego tv, wskazał na lcd'ki. Właściwie to
    stwierdził że Philips 42PFL5604H biorąc pod uwagę to że oglądam głównie
    sygnał z satelity, więc cyfrowy, spokojnie jest w stanie wyświetlać
    jakościowo znacznie lepszy sygnał niż wskazana plazma. Argumentem było
    że plazma ma mdłe kolory itp, a takie nowsze tv jak np. wskazany
    świetnie sie sprawdzą. Niestety nie było możliwości podłączenia w
    miejscu gdzie stał ten tv sygnału innego niż demo producenta, a nie
    miałem okazji przygotować sobie materiału na jakimś pędraku i tam
    podejść jeszcze raz z ciekawości to potestować. W sumie to staram sobie
    wyrobić jakąś opinię i coś niedługo kupić ale co rozmówca to 'nowa
    opinia'. Co myślicie?

    --
    PW