  • 1. Data: 2009-02-23 18:24:04
    Temat: Plazma - latajace piksele
    Od: Mark <...@o...pl>

    Witam.

    Od pewnego czasu obserwuje takie cos - tv, po wlaczeniu ma w paru
    miejscach - *roznych miejscach*takie latajace, kolorowe piksele. Na ogol
    widoczne w miejscach roznicy obrazu, silnego kontrastu itp. Nie widac tego z
    odleglosci metra, dwoch, ale z bliska owszem - po czym tv sie nagrzeje i
    pikseliki znikaja.
    TV Daewoo 32" (matryca LG) - wiem, wiem, zadna rewelacja:)

    Acha - zgaduje ze w plazmie to normalne ze chwilke po wlaczeniu jestem w
    stanie, dokladnie sie przygladajac, dostrzec obraz na jakim dzien wczesniej
    sie wylaczylo tV? Oczywiscie - na zasadzie cienia. Potem to znika.

    Czy tez raczej mam sie martwic i zglaszac sie do serwisu?

    --
    Mark

  • 2. Data: 2009-02-23 19:53:24
    Temat: Re: Plazma - latajace piksele
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mark pisze:
> [...]
    > sie wylaczylo tV? Oczywiscie - na zasadzie cienia. Potem to znika.
    >
    > Czy tez raczej mam sie martwic i zglaszac sie do serwisu?

    na kilku lg widziałem to samo, nie wiem czy to normalne czy nie.
    mam lcd i nie mam takich problemów, ale polecam tel. do serwisu,
    powinni odpowiedzieć co z tym robić. ale gdybym miał w tle poprzedni
    obraz, a tak widziałem to bym się wkurzał.
    dzwoń i podziel się informacją.

    pawell

  • 3. Data: 2009-02-23 20:53:14
    Od: "sesam" <s...@o...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > powinni odpowiedzieć co z tym robić. ale gdybym miał w tle poprzedni
    > obraz, a tak widziałem to bym się wkurzał.
    > dzwoń i podziel się informacją.

    Moja plazma LG tak skończyła żywot :(

  • 4. Data: 2009-02-23 21:55:56
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Kumpel mial to samo w plazmie LG 42", po gwarancji takie zielone malutkie
    kropeczki bylo widac na czarnym tle, po czym plazma calkowicie padla. Nie
    wiem co dokladnie padlo, ale kosztowalo to 500zl.

  • 5. Data: 2009-02-25 18:29:16
    Od: "sesam" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
    > Kumpel mial to samo w plazmie LG 42", po gwarancji takie zielone malutkie
    > kropeczki bylo widac na czarnym tle, po czym plazma calkowicie padla. Nie
    > wiem co dokladnie padlo, ale kosztowalo to 500zl.

    Moja tak padla, ze LG zwrócilo mi kase, bo nie zgodzilem sie na inny model.

  • 6. Data: 2009-02-26 08:27:45
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

> [...]
    > powinni odpowiedzieć co z tym robić. ale gdybym miał w tle poprzedni
    > obraz, a tak widziałem to bym się wkurzał.

    Miałem taki objaw w moim LG. Serwis wymienił na gwarancji jedną z płytek
    drukowanych. Objaw zniknął i od 2 lat się nie pojawił.