  • Data: 2010-08-08 19:05:48
    Temat: Re: PlayFresh - V235 i MMSy - problem
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    (ciach)
    > ja tez znalazlem
    > wyslalem i odebralem sms'a konfiguracyjnego ale niestety mmsy nie dzialaja ... :-(
    >

    > m.

    na stronie http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/transmisja-danych
    /index.html są
    parametry m.in. dla mms
    a na stronie ustaw.orange.pl jest opisana konfiguracja krok po kroku. Wystarczy
    pozamieniac wybrane elementy. to była wersja dla ambitnych

    a teraz wersja dla ambitnych inaczej:

    1. Naciśnij MENU.
    2. Wybierz INTERNET, a następnie SESJE WEB.
    3. Wybierz [NOWY WPIS].
    4. Wybierz NAZWA i wpisz MMS Play
    5. Wybierz STRONA DOMOWA i wpisz http://010.010.028.164/mms/wapenc (tak, te
    zera są ważne)
    6. Wybierz TYP USŁUG 1 i wybierz HTTP.
    7. Wybierz PROXY 1 i wpisz 010.010.025.005 (te zera też są ważne)
    8. Wybierz PORT 1 i wpisz 8080
    9. Wybierz GPRS APN i wpisz mms
    10. NAZWA UŻYTKOWNIKA (puste)
    11. HASŁO (puste)
    12. Naciśnij GOTOWE.
    13. Naciśnij WYJDŹ, a następnie WSTECZ.
    14. Wybierz WIADOMOŚCI.
    15. Naciśnij PRZYCISK MENU a następnie wybierz USTAWIENIA WIADOM...
    16. Wybierz USTAWIENIA MMS.
    17. Przejdź do INFO SERWERA.
    18. Naciśnij MENU, a następnie wybierz NOWE.
    19. Wybierz NAZWA SERWISU i wpisz MMS Play
    20. Wybierz NAZWA SERWERA i wpisz http://010.010.028.164/mms/wapenc
    21. Wybierz NAZWA SESJI WEB.
    22. Zaznacz utworzony wcześniej profil MMS Play i naciśnij WYBIERZ, a
    następnie GOTOWE.
    23. Ponownie zaznacz utworzony wcześniej profil MMS Play i naciśnij WYBIERZ.
    24. Naciśnij WSTECZ, a następnie GOTOWE.

    sprawdzone na v360.
    opisy konfiguracyjne na orangu są naprawdę dla opornych i osoba z dwucyfrowym IQ
    powinna sobie poradzić - tak jak ja ;)