    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play znów miesza - wyliczenia
    Date: Sat, 23 Jun 2012 07:41:40 +0200

    On Sat, 23 Jun 2012 00:10:03 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    >ja to widzę tak:
    >aby utrzymać darmowe rozmowy w play i internet, należy kupować pakiety
    >za 50, co w roku wymusi zainwestowanie 183zł Daje to jakby abo na kwotę
    > około 15zł na miesiąc. za to mamy do wygadania 51 minut. Biorąc pod
    >uwagę obiecywane +30% i pakiecik 30 za 6zł mamy ponad 76 minut, z
    >nieznanym chyba w play nieskończonym przechodzeniem. Reasumujac:
    >15zł/mc = darmowe do play, darmowy net(330mb+lejek), 76minut.
    >(jeśli popełniłem błąd w wyliczeniach - proszę o korektę)

    W nowym Lubię to nie ma darmowych do play po doładowaniu.y. Widzę to
    tak. Żeby utrzymać ważność wychodzących trzeba wydać 200pln 183 się
    nie opłaca za bardzo bo 50pln przedłuża na 100 dni. Za to dostajemy
    4GB danych. Doładowanie z fejsa 30% na konto promocyjne. Za 200pln
    wykupujemy co miesiąc pakiet 10za5 (działa w tej taryfie) i 30minut za
    6pln czyli 11pln x12 =132, za pozostałą kwotę kupujemy pakiet 1gb na
    30 dni albo darmowe rozmowy do play za 10pln. Ale i tak trzeba
    dołożyć bo to 120/rok wychodzi. Chyba że ktoś dzwoni tylko wewnątrz
    sieci to za 120/rok ma darmo w play i 4gb netu.
    Druga taryfa. Aby mieć konto ważne rok trzeba wydać również 200pln ale
    tylko wtedy jeśli będziemy ładować 4x50 bo doładowanie za 100
    przedłuża o 150 więc tracimy 50 dni przy 100pln
    Za to dostajemy darmowe minuty i smsy do play przez 12 miesięcy.
    Wykupujemy 10za5 i 30minut/6pln co daje 132pln/rok. Jeśli ktoś
    korzysta z neta to musi kupować pakiet za 10pln 1gb co daje 120pln
    także już się kwotę przekracza.
    Ewentualnie tak: 10za5 x 12 co daje 60pln + 1GB/10pln co daje 120 i
    sie miescimy w kwocie 180, mamy za to darmo w play,33minuty na rozmowy
    i 1gb netu na miesiąc
    Minusy tej oferty to:
    -brak pakietu na stacjonarne (minuta kosztuje 0,29)
    -tylko 2 pakiety netu co sprawia że jeśli chcemy korzystać z netu to
    10pln na 30 dni trzeba wydać i nie da się ich przedłużać bo nie ma
    czym
    -po zmianie na inne taryfy konto promocyjne nie ulega zmianie a termin
    wychodzących skraca się do 14 dni więc, ukrócono kombinacje z
    migracjami i przedłużaniem środków
    Generalnie podwyżka, wystarczy wejść do play24 w zakładkę doładowania
    i sprawdzić ile się rocznie wydaje na telefon, jeśli mniej niż 200pln
    to się na te taryfy przejść nie opłaca.
    We freshu więcej możliwości jest , także póki fresha nie popsują to
    nie ma się czym martwić