  • 1. Data: 2015-09-17 00:00:09
    Temat: Play -- wypowiedzenie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jak wygląda w Play wypowiedzenie umowy ,,na kartę''
    bez zachowania okresu wypowiedzenia? Próba szukania
    odpowiednich pedeefów na stronie Play ukazała masy
    plików i nie dała odpowiedzi.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-09-17 07:27:28
    Temat: Re: Play -- wypowiedzenie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jak wygląda w Play wypowiedzenie umowy ,,na kartę''
    > bez zachowania okresu wypowiedzenia?

    Złamana karta w kosz i umowa wypowiedziana.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-09-17 14:37:28
    Od: Eneuel <e...@g...com>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> Wrote in message:

    > Złamana karta w kosz i umowa wypowiedziana.

    Przenoszę numer telefonu z Play do Virgin i proszę
    o wypowiedzenie umowy z Play bez zachowania okresu
    wypowiedzenia.

    Na wszelki wypadek pytam o to, czy Play nie stosuje
    umownych kar. (czy nie przewiduje na tę okoliczność
    umownych kar)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 4. Data: 2015-09-17 14:38:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel wrote:

> [...]
    > wypowiedzenia.
    >
    > Na wszelki wypadek pytam o to, czy Play nie stosuje
    > umownych kar. (czy nie przewiduje na tę okoliczność

    czyli nie "na kartę" a na umowę.
    To wtedy masz tak jak w umowie.
    Jeśli nie jesteś w okresie promocyjnym to żadnych kar umownych
    nie ma.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-09-17 14:54:55
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Przenoszę numer telefonu z Play do Virgin i proszę
    > o wypowiedzenie umowy z Play bez zachowania okresu
    > wypowiedzenia.
    W takim wypadku wszystko załatwia Virgin. Ty nie musisz niczego w Play
    robić.

  • 6. Data: 2015-09-17 15:01:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel wrote:

    > Przenoszę numer telefonu z Play do Virgin i proszę
    > o wypowiedzenie umowy z Play bez zachowania okresu
    > wypowiedzenia.

    teraz dopiero zauważyłem że to Play-Virgin
    To jest ta sama sieć. A jeśli chcesz przejść na ofertę promocyjną to się
    nie da wprost. Musisz najpierw przenieść numer choc na jeden dzień do
    innej sieci i potem do Virgin.
    Przynajmniej tak było odwrotnie.
    I tak jak pisze Skylla zgłaszasz przenosiny docelowemu operatorowi i on
    resztę załatwia za Ciebie

  • 7. Data: 2015-09-17 15:03:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-17 o 14:38, masti pisze:
    > czyli nie "na kartę" a na umowę.

    "Na kartę" też ma przecież jakąś umowę. Ale nawet wówczas można ją
    rozwiązać z dnia na dzień.

    Nowy operator wszystko załatwi i przygotuje odpowiednie dokumenty. Kary
    nie ma (jeśli to rzeczywiście Play na kartę, czyli prepaid).

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-09-17 15:10:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >się
    >nie da wprost. Musisz najpierw przenieść numer choc na jeden dzień do

    Czekaj czekaj - siec moze i ta sama, ale pseudo operator calkiem inny.
    Nie powinno byc problemow.

    Nie mylisz z RedBull Mobile ? Gdzie umowa jest zawierana z P4.
    Gdzie jednak laskawie pozwalaja przeniesc numer z Play do Play :-)

    J.

  • 9. Data: 2015-09-17 15:43:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-17 o 15:10, J.F. pisze:

    > Czekaj czekaj - siec moze i ta sama, ale pseudo operator calkiem inny.
    > Nie powinno byc problemow.

    I nie ma. W obie strony.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-09-17 15:53:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Nie mylisz z RedBull Mobile ? Gdzie umowa jest zawierana z P4.
    > Gdzie jednak laskawie pozwalaja przeniesc numer z Play do Play :-)

    upppsss. Racja. To był RBM :)