  • 11. Data: 2011-08-27 22:10:38
    Temat: Re: Play - totalna masakra
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baluu" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j3bd3o$gna$1@news.onet.pl...

    > Nieograniczone rozmowy w Play działają tylko w sieci P4.

    Nie łgaj, psie.

  • 12. Data: 2011-08-27 22:13:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 00:10:38 +0200, SDD napisał(a):

    > Użytkownik "Baluu" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie łgaj, psie.

    Nie łga. On zwyczajnie nie ma pojęcia o czym mówi :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 13. Data: 2011-08-27 22:48:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:152g70h5bhmap.17k74lx6cfguw$.dlg@40tude.net...

    > Nie łga. On zwyczajnie nie ma pojęcia o czym mówi :)

    Psy rzadko miewaja.
    Gdybym podejrzewal premedytacje, to bym napisal "nie łgaj, człowiecze" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2011-08-28 05:12:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Norbert" napisał:

    > W tej chwili play w taryfach allinclisive i longplay nie dzieli polaczen
    > na nadajniki play/plus.
    > To samo z internetem.

    W aktualnych ofertach tak, ale jak to działa w praktyce? Bo ja w swojej
    taryfie LongPlay mam ten "gorszy" internet (Play Online), więc zaraz na
    początku via Play24 zablokowałem możliwość nawiązywania połączeń poza strefą
    "taniego internetu". To mówisz, że można by zaryzykować zdjęcie tej blokady?

    JoteR

  • 15. Data: 2011-08-28 05:44:15
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    SDD: Waz slowa chamie. Dla mnie miarodajny jest regulamin. Jak P4 stosuje
    ustępstwa i "nielimitowane rmozmowy" daje też w roamingu krajowym to
    naprawdę ciekawa oferta.

  • 16. Data: 2011-08-28 07:13:24
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-08-26 16:55, Amir pisze:
    > własnie wystalili mi przy taryfie all inclusive max
    > rachunek na ponad 500zł
    > naliczyli wszystkie połaczenia wewnatrz sieci play.

    Z tą firmą nie podpisuje się żadnych umów - tylko pre-paid. Najwyżej
    ukradną tylko tyle ile mam na koncie. Potem reklamacje to pierdolenie
    kotka za pomocą młotka.

    > to normalna ich praktyka?

    To błąd techniczny i jak złożysz reklamację, to dostaniesz odpowiedź nie
    na temat. To nie jest stała praktyka. U mnie np. ( mam Play Fresh i
    wykupuję co jakiś pakiety internetowe ) raz zapieprzyli mi 5zł włączając
    pakiet, a i tak leciały MB poza pakietem, a kilka razy już nie. To loteria.

    To mi się podoba:
    - jak płacisz za usługę i nie masz zarejestrowanej karty SIM - __jesteś
    klientem___
    - jak składasz reklamację i nie masz zarejestrowanej karty SIM - __NIE
    jesteś klientem___

    > kompletna dezinformacja, konsultant chcial mi wcisnac ze bylem za granicą
    > a to ciekawe, codziennie przez caly miesiąc za granicą co ja bym tam robił.

    Sam widzisz. Mają numer wychodzący, mają numer przychodzący. To do
    jakiej sieci numer jeden i drugi był zalogowany w momencie połączenia
    też pewnie mają. Ale debil z BOKu to debil z BOKu.

  • 17. Data: 2011-08-28 09:46:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > SDD: Waz slowa chamie. Dla mnie miarodajny jest regulamin. Jak P4 stosuje
    > ustępstwa i "nielimitowane rmozmowy" daje też w roamingu krajowym to
    > naprawdę ciekawa oferta.

    W abonamencie nei wiem jak jest w praktyce - przyznam sie. Nie posiadam.

    Ale na karcie, we Freshu mam nielimitowane niezaleznie od tego, czy jestem
    zalogowany do P4 czy do Plusa.
    I to na kilku numerach - moim, oraz paru innych, ktorymi opiekuje sie.

  • 18. Data: 2011-08-28 10:08:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 07:12:50 +0200, JoteR napisał(a):

> [...]
    > "taniego internetu". To mówisz, że można by zaryzykować zdjęcie tej blokady?

    Internet nie jest różnicowany w taryfach All Inclusive, we wcześniejszych
    Long Play pakiety Play Online działają tylko na nadajnikach Play, w
    roamingu krajowym jest naliczana opłata za każde 100kB.
    Mam taką taryfę, więc nie domniemywam, tylko wiem z praktyki :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 19. Data: 2011-08-28 22:12:33
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > jestem zalogowany do P4 czy do Plusa.
    > I to na kilku numerach - moim, oraz paru innych, ktorymi opiekuje sie.

    A czy jest obecnie jakaś usługa, która działa inaczej przy zalogowaniu
    do Plusa, a inaczej po zalogowaniu do Playa? Chodzi mi o przedpłacone.

    --
    Grzexs

  • 20. Data: 2011-08-29 10:02:29
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Darmowe rozmowy działają tylko w sieci Play. :P

    jakos na 2 innych numerach nie naliczają mi połączeń